Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hejka w buni był robiony swap z 2.0 na 2.3 wymieniony został cały słupek + komputer.

Po trzech dniach od zmiany silnika samochód zaczął ciężko wchodzi na obroty max 5 tysięcy obrotów.

Odkąd odebrałem go po zmianie silnika żużycie paliwa znacznie wzrosło.

 

Błedy komputera dme ms42

21 Activation, fuel injector, cylinder 5 (OBDII:P0205: EUIII:P0205)

F2 Misfire, cylinder 5 (OBDII:P0305; EUIII:P0305)

F0 Misfire, cylinder 3 (OBDII:P0303; EUIII:P0303)

 

Cewki przekładałem od brata i to nic nie pomogło.

Edytowane przez jakowskim
Opublikowano
jak dla mnie to problem leży we wtryskach :) ale to można tylko podejrzewać, trzeba odczytać kod...

A no racja :)

Osoba która przeprowadzała diagnozę stwierdziła.

 

BŁĄD 21 Cewka na 5 cylinrze działa nie prawidłowo

BŁĄD F2 Wtrysk na 3 Cylindrze działa nie prawidłowo

BŁĄD F0 Wtrysk na 5 Cylindrze działa nie prawidłowo

 

Chociaż schemat rozszyfrowywania kodu pokazuje

DME SM42

21 VANOS -błąd elektryczny

możliwę że to wina vanosa ?

Reszty błędów F2 F0 nie jestem w stanie znaleźć

Opublikowano
Być może ze to Vanos, obniża spalanie w aucie i zwiększa moc u Ciebie jest wręcz odwrotnie, zrób test vanosow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.