Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

na wstępie: geometria zrobiona, zawieszenie sprawdzone, wspomaganie elektryczne.

 

oto w czym problem - jak w temacie - często da się odczuć ściąganie (99% dotyczy to ściągania w prawo). Raz mocniej, raz słabiej, raz wcale. Zauważyłem to np po zjechaniu z ronda, albo przy włączaniu sie do ruchu z bocznej ulicy. Jakby kierownica nie do końca wracała do pozycji "0" po wjechaniu na prostą.

 

Ostatnio odczułem to nad wyraz mocno: czekałem chyba ze 3 min na wyjeździe z posesji przy ruchliwej drodze, z kołami skręconymi w lewo. Po wjechaniu na prostą auto uciekało na prawo tak ze byłem w szoku! Jakieś 1000m dalej było już w miarę ok. Na światłach jak pokręcę kierownicą lewo-prawo to jakby wraca do normy. Nie towarzyszą temu żadne zgrzyty, "nic nie stuka nie puka" :) kierownica wg. mnie chodzi ok.

 

Będę wdzięczny za sugestie.

pzdr.

Opublikowano
witam, mialem podobny problem u mnie takie sciaganie powodowalym opony z lewej strony opona miala mniejsze bieznik niz prawa i sciaglo mnie na prawo. im szybciej jechalem tym bardziej i przy dynamicznym ruszaniu tez mocno bylo to odczuwalne . teraz zmienilem opony na zimowe i jest idealnie. podro
Opublikowano

witam,

dzięki za odp,ale u mnie to nie będzie to, letnie miałem w tym roku nowe, zimówki mam starsze i na obu to występuje.

Opublikowano

Tylko warsztat czy można to jakoś samemu przetestować? Bez podnoszenia.

Luzów nie mam, kierownica reaguje b.dobrze, stuków też brak tak jak pisałem, jedyny mankament to to ściąganie (w określonych momentach).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.