Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

?

Co ma dekiel do ściągania? Chcesz wywalić na próbę tą metalową część czy całkiem zdemontować pompę?

 

Jak chcesz zrobić test, to ściągasz dekiel, wyciągasz tą metalową część i z powrotem zakładasz dekiel i sprawdzasz czy coś się zmieniło w pracy silnika. Nie będzie działało podciśnienie które ma wpływ na: hamulce, poduszki silnika, zawór egr, klapki w kolektorze.

 

Uważaj przy składaniu!

 

Całą pompę vacum ściągasz bez ruszania dekla.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Auto odpalilo kluczykiem serwisowym nie wiem czy wczesnie nie odpalal dlatego ze podlaczlm pod kompa i cos sie rozkodowalo, ale bledow nie bylo nigdzie, wsadzilem serwisowy odpalil odrazu, jutro wyciqgam ta pompe, z moim szczesciem a raczej glupota pewnie silnik do wymiany

A auto mam 3 miesiace, to sie nacieszylem. A jak ta sztange wyciagnac?

Ta pompa widze jest na 3 srubach czy da sie ja bez dekla wymontowac?

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

 

Jeśli myślisz wymieniać silnik z powodu stawków po odkręceniu korka to gratuluje do podejścia tematu.

Prawie wszystkie stukają, niewiele jest co nie stuka vacuum, i nie ma to wpływu na pracę silnika i urz podciśnieniowych.

Opublikowano

Kolego Bartos81 chodzi mi o dzwiek ktory jest na poczatku postu

Z telefonem pod autem , a nie ten co napieprza pod korkiem bo to jest raczej vacum natomiast powyzej 1200 obrotow wali cos w silniku

A przy odkreconym korku na tych wyzszych obrotach ten stukot cichnie - mowie tu o tym pod korkiem.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano

Wiesz, u mnie też coś stuka w silniku i mam to gdzieś :) ale ja mam M57 i wg mnie to wtrysk. Ty masz nowszy silnik i ciężko cokolwiek powiedzieć gdyż tam może być wszystko, bo w nowszych silnikach to i łańcuch rozrządu się wyciąga itp.

Wątpię by odkręcenie korka niwelowało stuki, może zagłusza.

Może spróbuj tak, zamiast okręcania korka wyjmij bagnet oleju.

 

Ten dźwięk nie przypomina panewki, może zacznij od sprawdzenia poduszek skrzyni i silnika, mocowania wydechu czy nie uderza gdzieś.

Opublikowano

Jest to miarowe stukanie ktore idzie rowno z,obrotami jak mowie to co stuka pod korkiem to inny temat wali cos z tylu silnika tak mi sie wydaje bo bardziej slychac w kabinie i z boku auta kolo drzwi, stojac przed maska dzwiek nie jest tak glosny , pompa vacum napewno nie wali tak bo przystawiajac stetoskop do niej nic nie slychac ale jak mowie pomijam juz to stukanie pod korkiem bo tu chodzi o cos innego. I jak mowie na wolnych obrotach nie stuka dopiero od ok 1200obr

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano

Kolego u mnie to samo w 335d i nie ma sie co przejmowac :) wszystko jest dobrze ;) taki model ;) , u mnie lekko sie wyciszylo po zmianie oleju na inny, lepszy ale ogolnie wali caly czas :) i tak juz dwa lata i zero problemow ;)

Opublikowano

PANOWIE NIE CHODZI O WALENIE POD KORKIEM

CHODZI O WALENIE W SILNIKU Z DRUGIEGO FILMU

PROBLEM Z WALENIEM POD KORKA JEST NIE ISTOTNY

PARA SPOD KORKA TEŻ

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano

No i co Ci wyjaśnił, czemu jednym vacuum stuka innym nie?

 

 

A co do Twojego przypadku to pisałem byś najpierw sprawdził poduszki silnika i skrzyni

Opublikowano

Stuki mam w silniku nie poduszkach zostawiam auto w partenrskim serwisie aso bmw i ma dzialac nie pukac nie stukac i oni juz niech dochodza co jest nie tak, przez internet ciezko cos diagnozowac to tak jakby sie leczyc u dr google. Fajnie by bylo jak bym wrzucil filmik i ktos by napisal puka ci jakas pierdola to standard wystarczy wymienic duperel za 10zl ale niestety realia sa inne masz stare auto placz i plac. Dlateo bogatego nie stac na stare uzywane auto , a bidny musi sie meczyc takie zycie. U ciebie jak wali vacum to poprostu zamontuj nowa i tyle mysle ze wymiana nie jest skomplikowana chyba 3 srobki.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano

na filmiku twoim slyusze tylko walenie spod korka ale przegladnalem twoje filmy z YT i masz jedno ze srodka, jedno dzwieczy do mnie jak bys mial np kolo 2 massowe zajechane bo wrazenie ze telepie calym silnikiem a kolejnie dzwiek mi sie wydaje podobny jak by kolektor np byl pekniety i przenosilo dzwiek diesla glosniej niz powinno....

Z filmu ciezko cos powiedziec i najlepiej jedz do mechanika niech rozbiera i szuka przyczyny...

 

Kolejnie widze ze masz niby przebiegu 160tys km, I po tych dzwiekach to az ciezko mi w to uwierzyc bo mam juz kolejna bmw z silnikiem 3.0d i przebiegi podobne do twoich i silniki chodzili zawsze pieknie i rowno oraz bardzo cicho w porownaiu do twojego...

Opublikowano

Wiadomo filmem sie nie zdiagnozuje, kola dwumasowego nie mam to automat

z kolektora nie wali napewno. Silnik nie telepie mozna postawic szkalnke z woda. Co do przebiegu się nie wypowiadam. Ale moim zdaniem powinna być ustawa na ten temat,

np kasy fiskalnej nikt nie cofa a jakby było można kazdy by tak robił wiec pretensje można miec tylko do rzadu, nie wiem co za problem zrobic cos jak carfax, przeciez w kazdym kraju trzeba robic przeglady itp wiec chyba nie problem wpisywac przebieg. Ale biznes to biznes nikt nie kupi z przelotem 300tys+. Ja wiem jedno nigdy wiecej diesel i nigdy wiecej w polsce. Najchetniej bym auto pogonil ale nie bede kogos w gowno ładował, zrobie i sprzedam.

Opublikowano
Wiadomo filmem sie nie zdiagnozuje, kola dwumasowego nie mam to automat

z kolektora nie wali napewno. Silnik nie telepie mozna postawic szkalnke z woda. Co do przebiegu się nie wypowiadam. Ale moim zdaniem powinna być ustawa na ten temat,

np kasy fiskalnej nikt nie cofa a jakby było można kazdy by tak robił wiec pretensje można miec tylko do rzadu, nie wiem co za problem zrobic cos jak carfax, przeciez w kazdym kraju trzeba robic przeglady itp wiec chyba nie problem wpisywac przebieg. Ale biznes to biznes nikt nie kupi z przelotem 300tys+. Ja wiem jedno nigdy wiecej diesel i nigdy wiecej w polsce. Najchetniej bym auto pogonil ale nie bede kogos w [bAD] ładował, zrobie i sprzedam.

 

no slabo sluchac ale moze ten dzwiek isc od skrzyni ?? czy pewne masz ze od silnika... ja slysze bardziej buczenie niz klepanie...

 

Co do przebiegu to cofanie powinno byc karalne - korekta po zmianie licznika OK ale do starego przebiegu, i tak jak piszesz przebiegi powinny byc zapisywane, a jak ktos znajdzie ze np w niemczech mial 300 a w pl juz 150 to powinni sadzic sprzedajacego (pierwszego) ktory wpisal w umowie 150... W Angli za to sie do pierdla trafia :cool2:

Opublikowano
Klepenie ewidentnie w silniku. Co do kreceniea licznikow u nas to jest norma kazdy to robi bo jak kowalski moze sprzedac auto jak ma 350tys km nastukane a tu obok mirek sprzedaje z przebiegiem 185ty. Bylem u goscia sklonowac ecu bo mi padl i trzeba bylo ews skopiowac i koles zajmowal sie korekcja licznikow. Z chlopem nie zamienilem nawet slowa co 10 sekund telefon, przy mnie kopsal w aucie strazy pozarnej :)
Opublikowano
Przebieg przebiegowi nie równy. Wole kupić z przebiegiem autostradowym diesla co ma 250 tyś km niż takiego co w mieście zrobił 150 tyś. Ja kupuje diesle z realnymi przebiegami powyżej 250 tyś km do końca porządnie serwisowanymi i nigdy problemów nie miałem... Jak ktoś kupuje 10 letniego diesla skręconego z 500 tyś km na 180 to później są takie efekty. Zdrowy diesel zadbany jak nie wad konstrukcyjnych to 500 tyś km zrobi bez problemów zużywając dwa komplety: dwumasy, wtrysków i Turbo :8)
Opublikowano
Ciekawe ile aut ma realny przebieg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

To jest ciekawe pytanie... Ja w Uk juz 10 lat i jak mam kupowac auto w PL bo tam tez potrzebuje to mam dosc... ostatnio jak ojca wyslalem zobaczyc golfa tdi :) to kupil ale dla mnie wyglada jak by mial 600tys :duh: no ale zrobil juz w pl 90tys wiec sie zwrocil na roznicy w spalaniu miedzy 528i a tdi :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to nie masz wyboru - musisz sprzedać auto.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Mailem tak zrobic ale nie mam sumienia kogos wpakowac w syf , pierwsze co mi wpadlo do glowy - motodoktor i na handel ale nie potrafil bym kogos w g..no wpakowac. Jak jeden bedzie drugiego oszukiwal dla kasy to zawsze bedzie g...no w polsce.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano
Mailem tak zrobic ale nie mam sumienia kogos wpakowac w syf , pierwsze co mi wpadlo do glowy - motodoktor i na handel ale nie potrafil bym kogos w g..no wpakowac. Jak jeden bedzie drugiego oszukiwal dla kasy to zawsze bedzie g...no w polsce.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

 

 

Amen

Opublikowano

Jaki jest koszt sciagniecia glowicy (czesci do zlozenia nie liczac pracy mechanika)? Czy to ma wogole sens chodzi mi o rozkladanie silnika?czy odrazu nowy silnik na podmiane , fabrycznie zamkniety ze znanym przebiegiem?

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.