Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuję Panowie od Was pomocy.

Nie tak dawno temu w trakcie jazdy pompa nie podała paliwa do silnika przez co auto zgasło. Moje bmw jakiś czas stało w warsztacie i "mechanik" WYMIENIŁ pompę. Auto jeździ, ale pompa ponownie jest do wymiany, ponieważ kontrolka rezerwy ciągle się pali a poziom paliwa wynosi 0 mimo, że bak jest pełny. Po rozmowie z zaufanym mechanikiem okazało się, że potrzebuję pompy wewnętrznej w zbiorniku paliwa razem ze wskaźnikami (lewy i prawy) oraz z koszykiem. Może być to również zamiennik. Proszę o wskazówki gdzie taką pompę mogę dostać i o pomoc.

Pozdrawiam serdecznie i liczę na Was, Kasia :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli auto jeździ, to nie pompa jest do wymiany, tylko czujnik wskazania poziomu paliwa, można go zmienić bez pompy
Opublikowano

Tak myślałam - jednak, mechanik stwierdził, że sam wskaźnik tu nie naprawi problemu i potrzebna jest wymiana całej pompy z pełnym kompletem.

Kompletnie nie mam pojęcia jak ugryźć temat, czy miał kiedyś Pan podobną usterkę w swoim samochodzie ?

Opublikowano
więc w związku z tym dlaczego mechanik, który zna się na rzeczy zalecił całkowitą wymianę pompy wraz z kompletem a nie sam wskaźnik ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to występuje jak box który wkłada się w zbiornik, ale można poprawić poszczególne elementy, jak wskaźnik, czy podmiana samej pompy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.