Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, chciałbym się dowiedzieć czy objawy które u mnie występują wskazują na ślizgające się sprzęgło.

 

Problem występuje na 3 i 4 biegu ( na 5 jeszcze nie testowałem ) wygląda to tak jadę sobie na 3 biegu 2100 obrotów pedał w podłogę zaczyna iść dochodzi do 3 tys na moment staje obroty nie rosną a pedał w podłodze, czasem też jak jadę powiedzmy 2500 3bieg pedał w podłogę obroty wskakują tak jak by wyżej ok 2800 za chwile się cofają. Najczęściej występuje ten pierwszy objaw czuje się jak bym jechał automatem i po kick downie przez kilka sekund nie wie jaki bieg wrzucić.

 

Czy to sprzęgło czy może wskazuje na coś innego, objaw wystąpił to wymianie turbo, filtr powietrza, czujnika ciśnienia doładowania i zaworka sterującego turbo wszystko za jednym zamachem.

Jeśli nie wciskam pedału do oporu wszystko jest ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chciałbym się dowiedzieć czy objawy które u mnie występują wskazują na ślizgające się sprzęgło.

wygląda to tak jadę sobie na 3 biegu 2100 obrotów pedał w podłogę zaczyna iść dochodzi do 3 tys na moment staje obroty nie rosną a pedał w podłodze

Nie sprzęgło, skupiłbym się na tym co wymieniłeś:

objaw wystąpił to wymianie turbo, filtr powietrza, czujnika ciśnienia doładowania i zaworka sterującego turbo wszystko za jednym zamachem.

Do diagnozy potrzebna inpa i live data podczas jazdy na 4 lub 5 biegu od 1800 do 3500 rpm.

 

jak jadę powiedzmy 2500 3bieg pedał w podłogę obroty wskakują tak jak by wyżej ok 2800 za chwile się cofają

To wskazuje na ślizgające się sprzęgło. Jadąc na 3 biegu powiedzmy 30 km/h wciśnij głęboko gaz, jak obroty będą rosły a prędkość nie to tarcza sprzęgła do wymiany, oczywiście z dociskiem i zapewne dwumasą przy okazji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

hmmm a myślałem że to sprzęgło, w takim razie w wolnej chwili nagram live data i wstawię ale z tego co patrzyłem wyszystko wyglądało ok.

"Kierownik" co robił mówił mi turbinke mówił że przez jakiś czas turbo musi się dotrzeć wiec też nie butuje z byt często, w ogóle to prawda ? czy od razu po odebraniu turbo powinno być idealnie ? czy coś może się zmienić po 2-3 tysiącach km ? ( turbo regenerowane )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.