Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam może głupie pytanie, ale wcześniej tego nie zauważyłam.

Czy lampy poliftowe xenon mają światła drogowe (długie) z tej samej żarówki xenonowej co światła mijania?

Pytam, ponieważ dopiero teraz zauważyłem, że moje lampy (w miejscu gdzie powinna być żarówka (te miejsca od wewnątrz reflektora) są puste...

Opublikowano

niestety na ten moment nie sprawdze bo lampy są wymontowane z mojego auta. miałam stłuczkę więc muszę kupić drugi komplet :(

ale swiatła długie miałam, wieć prawdopodobnie były z tej samej żaróki xenonowej, co światła mijania

Opublikowano
to pewnie ktoś zamontował bi Xeon a zaślepki zamiast żarówki na długie nie miałeś ? . Bo tak to by lampa parowała to coś musiało być. A lampy popękane co im jest może przełóż bi xeon do 2 kompletu lamp. Na forum jest ktoś to się tym zajmuje chyba reflektory samochodowe czy jakoś taki ma login
Opublikowano

żadnych zaślepek nie było. jedna jest połamana, druga, nie, ale jest w kiepskim stanie (zmatowiałe szkło, brud w środku, raczej połamane regulatory- czy jak to się nazywa...). tak napradę światłą mijania nigdy dobrze mi nie świeciły

wiem, że można by było bawić się i to wszystko regenerować/naprawiać, ale ja nie chcę się w to bawić i chcę kupić komplet w bardzo dobrym stanie.

czy jeśli te moje lampy były przerabiane na bixenon, to jeśli kupie oryginalne xenony (nie przerabiane) to czy instalacja będzie pasować z tych moich bixenonów? czy ktoś jak je montował to musiał przerabiać instalację w samochodzie?

Opublikowano
BI xeon to tylko dołożenie ruchomej przesłony w wewnątrz samej lampy. Wzięcie plusa i masy z długich do silniczka przesłony. Ogólnie to Ciężko będzie Ci kupić lampy bez połamanych regulatorów. Sam kupowałem kilka lamp i zawsze jakiś regulator był połamany, a sprzedawca zapewniał, że są w super stanie po prostu te plastyki były badziewne i zawsze z czasem pękały. Albo daj foto wtyczek w aucie to Ci powiem co jest do czego ;) a jak nie ja to pewnie ktoś z forum. W prawdzie mam przed lift ale wtyczki powinny być te same :)
Opublikowano

wszystko jest ok ;) zacznijmy od prawej strony ta wtyczka z pomarańczową uszczelką jest od drogowych(długie) szara wtyczka Xeon(mijania) a kolejne to postój i sterowanie lampami(góra dół). Jeszcze powinien być kierunek gdzieś osobno ;)

 

12305955_936401856451639_1521569601_n.jpg

 

Tutaj masz jak to wygląda u mnie myślę że w polifcie jest tak samo albo bardzo podobnie :)

Opublikowano

Zapraszam do nas , kompleksowo naprawimy ci twoje oswietlenie, co do twojego tematu , miałes pewnie zamontowane bi-xenon kupując ori bedzie to xenon ,

 

jesli chodzi o E39 ori regulatory, one sa tak kruche ze źle zapakowane reflektory, podczas transportu/rzucania paczką/świgania

łamią się jak zapałki. wiele razy się to zdarza, tel i wycena zapraszam na pw

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Opublikowano
wszystko jest ok ;) zacznijmy od prawej strony ta wtyczka z pomarańczową uszczelką jest od drogowych(długie) szara wtyczka Xeon(mijania) a kolejne to postój i sterowanie lampami(góra dół). Jeszcze powinien być kierunek gdzieś osobno ;)

 

12305955_936401856451639_1521569601_n.jpg

 

Tutaj masz jak to wygląda u mnie myślę że w polifcie jest tak samo albo bardzo podobnie :)

 

 

ok. dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.