Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do kupna BMW 3 E92 z ok. 2008 roku. Silniki jakie mnie interesują to maksymalnie dwu litrowe jednostki aby uniknąć płacenia wysokiej akcyzy, więc do wyboru zostaje mi tylko silnik benzynowy 2.0i 170km, bądź diesel 2.0d 177km. Co będzie lepszym wyborem jeżeli chodzi o awaryjność ? I ogólnie na co zwrócić szczególną uwagę, przy wybieraniu używanego egzemplarza.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Bardziej awaryjne jest 2.0d ale za to nie jest takie mulaste jak 2.0i (przynajmniej nie sprawia takiego wrażenia). W dieslu możesz też zrobić chiptuning i wtedy już jakoś to jedzie.

W 2.0d prędzej czy później wypadałoby zmienić rozrząd bo lubi się wysypać. Koszt 3000-3500PLN z robocizną

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

naprawdę aż taki muł z tej benzyny ? Próbuje znaleźć jakieś filmiki na YT jak jedzie ten silnik ale nic nie ma :O

+ mam kolejne pytanie: co należy zrobić aby auto witało nas światłami po naciśnięciu przycisku na pilocie tak jak w tym filmie (

) oraz żeby "żegnało" powiedzmy przez 10 sekund po zamknięciu auta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.