Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam e 60 m54b30 automat. Przy gwaltownym ruszaniu slychac jednorazowe mocne uderzenie gdzies z tylu. Czasem podczas jazdy przy sciagnieciu i ponownym nacisnieciu na pedal gazu jest rowniez ale duzo slabsze. Wymienialem tuleje plywajaca wachacz zawieszenie jest ok lacznik elastyczny na wale jest ok. Gdy jestesmy pod autem mozna wyczuc spory luz na moscie napedowym mianowicie trzymajac za wal i polos krecac tymi elementami jest spora roznica na obrocie walu w stosunku do polosi wal przekreci sie okolo 0,5 obrotu zanim zareaguje polos i to samo w druga strone . Myslicie ze to most ? Wydaje mi sie ze nie powinno byc tego luzu i to moze byc przyczyna tej usterki. Prosze o pomoc
Opublikowano
Ja , gdy miałem taki objaw że przy ruszaniu i chamowaniu słyszałem i czułem taki stuk , kombinowałem co to , byłem u 3 mechaników każdy stawiał na co innego , okazało się że śruby w jednym kole były niedokręcone;)
Opublikowano
No tak przyczyny moga byc rozne ale po zmianie kol dalej to samo ciekaw tylko jestem czy ten luz to normala sprawa czesto przy zmianie biegow z R na D rowniez jest podobne udrzenie
Opublikowano
mam podobny objaw najbardziej go slychac jak chce ruszyc autem z P na D slychac metaliczne uderzenie kilku mechaników nie dało sobie rady, teraz mam jednego konkretnego mechanika z Legionowa w okreśie świątecznym ma tam zaglądać prawdopodobnie jest to kwestia wału napędowego, powiedziec coś wiecej będę mógł dopiero po świętach
Opublikowano
Ok niech sprawdzi czy tez masz taki luz na moscie napedowym jak opisywalem wczesniej ciekawi mnie to czy tak powinno byc
Opublikowano
jednak zdecydowalem sie wymienic most jest juz w drodze mysle ze to jest przyczyna tej usterki a za duzy luz na nim nie dziala pewnie za dobrze na skrzynie. most ma przlozenie 3.46 gdyby ktos kiedys potrzebował do m54b30 automat dam znac w przyszlym tygodniu co z tego wyszlo
Opublikowano
jednak zdecydowalem sie wymienic most jest juz w drodze mysle ze to jest przyczyna tej usterki a za duzy luz na nim nie dziala pewnie za dobrze na skrzynie. most ma przlozenie 3.46 gdyby ktos kiedys potrzebował do m54b30 automat dam znac w przyszlym tygodniu co z tego wyszlo

 

daj znać co i jak bo ja mam dopiero wizytę w grudniu

Opublikowano
Wiedz tak most wymieniony nie ma juz luzu przy zmianie z D na R jest ruznica nie ma takie stuku jak wczesniej. Podczas jazdy rowniez lepiej nie ma zadnych uderzen jak wczesniej podczas ponownego nacisniecia na gaz . Natomiast przy gwaltownym starcie problem dalej pozostal , mimo to i tak bylo warto gk wymienic wiedz sprawdz czy masz luz na moscie napewno jego pozbycie sie go poprawi kulture jazdy , szkodo ze ten jednorazowy stuk przy szybkim starcie pozostal czekam na Twoja relacje pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.