Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zakupiłem dedykowany komplecik Sentech 8088 i ... :(

1. został w op. szósty przewód (taka krótsza wersja z końcówkami łączącymi kopułkę z cewką)

2. zamontowałem w takiej kolejności jak były poprzednie (widac cos kombinowane bo były 3 Bremi i 2 Beru ) - choc ciezko bylo je upakowac bo kolejnosc jakby nie taka (no wlasnie jaka powinna byc) :

kolejnosc na kopulce patrzac od lewej do prawej to: 1 , 3 , cewka, 2 , 4 - moze to jest problem tego przerywania silnika?

3. jeden ze zdemontowanych przewodow mial na takiej gumowej uszczelce luzno przesuwajacy sie po osnowie przewodu jakis kabelek do czegos w silniku podlaczony (to jakis czujnik?) - wlasciwie bez jego przeciecia niemozliwy do przelozenia na nowe przewody (mozna go przeciac i zamontowac na nowym przewodzie obklejajac jakas tasma np? bo wsunac sie go nie da bo koncowki na nowym sa niedemontowalne)

4. czy w tym aucie pozostaje mi tylko opcja zakupu przewodu w cenie 6 takich jaki kupilem czyli tego :

http://www.iparts.pl/czesc/przewody-zaplonowe-zestaw-beru-zef608,bmw,5-e34-1987-12-1995-11,518-i-113km,16-464-4632-100153-0-11-zef608.html

tam na zdjeciu widac o jaki kabelek chodzi :(

Czy jest moze jakis tanszy zamiennik ngk itp. z tym kabelkiem?

pzdr

Opublikowano

Ten czujnik który pozostał to nawinięty kawałek drutu na rdzeń ferrytowy - raczej nie da się go rozpołowić, bo ferryt jest kruchy i łatwo pęka przy jakiejkolwiek obróbce. Generalnie to możesz spróbować go przełożyć na nowy przewód, ale najłatwiej jest jednak kupować gotowe. Gdybym ja miał to robić to bym potrenował na tych starych kablach jak zdejmować te gumowe końcówki i potem zaryzykował z tym nowym.

 

Ewentualnie odpal bez tego czujnika, bo on odpowiada za przełączenie wtrysku z full-group na półsekwencyjny.

 

Ta cena za przewody z czujnikiem na tej stronie jest jakaś kosmiczna. Ja kupowałem Bremi do M30B35 za ok. 400 zł w normalnym sklepie z częściami do BMW, więc do 4 cyl. powinno być tym bardziej taniej.

Opublikowano

ten czujnik to podobno czujnik polozenia walka rozrzadu - wiec raczej dosc wazny i prawdopodobna przyczyna moich problemow,

pzdr

Opublikowano

Masz rację, ten czujnik to taki prymitywny pierwowzór czujnika położenia wałka rozrządu. Nie wiem jak w M40, ale w M30 pełni on tylko funkcję "pomocniczą". Wiadomo, że lepiej jeśli jest i działa, ale bez niego wtrysk pracuje jako full-group, więc może trochę więcej palić, natomiast nic złego poza tym się nie dzieje. Ja przez jakiś czas jeździłem z uszkodzonym i nawet o tym nie wiedziałem. Po wymianie także nie odczułem różnicy - zmieniły się jedynie czasy wtrysków.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.