Skocz do zawartości

M30b30 czy b35 pomoc przy rozpoznaniu.


Breakout

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Kupiłem właśnie bmw e34 z 89. Auto miało kiedyś robiony swap z 2.5 tds. na prawdopodobnie M30b30.

Pod maską jest sajgon który już kolejny wieczór ogarniam. Właśnie wywaliłem stożek, rury aluminiowe i pseudo xeony.

I mam teraz do was pytanie bo na baranach pisze 3.5 a na bloku 3.0. Zatem to jest b30 czy b35 bo kolektory według danych nie są takie same w 3.0 i w 3.5 . Druga sprawa to czy przypadkiem m30 nie powinno już mieć sondy lambda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Ja bym się raczej kierował napisem na bloku, bo kolektor rzecz wymienna. Co do sondy to niektóre M30 nie miały, a niektóre miały. Jednak nawet te z sondą mogą śmiało pracować bez niej i przy swapie mogła ona zniknąć żeby ułatwić sobie robotę.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Teraz walczę z wolnymi obrotami. Na obrotomierzu mam stabilne ale silnik się trochę trzęsie i słychać ze nie ma równej pracy. Wymieniłem świece przewody i kopułke. Dziś rano wyregulowałem zawory na 0.3 wszystkie. Niestety dalej nic. Zastanawiam się czy to ze góra jest z 3.5 a dół z 3.0 nie powoduje takiego stanu na wolnych obrotach. Dziś jeszcze ogarnę druga przepływke i sprawdzę czujniki wody.

 

Wysłane z mojego LT25i przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.