Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie, wczoraj pod trasie ook 80 km przyjechałem na parking zaparkowałem autko.

Chwile pochodziło dałem jej gazu do ok 3tys. i nagle z kratek zaczął wydobywać się biały dym + zaczeoł ciec płyn chłodniczy.

Szybko wył silnik macha do góry.

 

Moje pytanie czy to juz chłodnica kaput czy zbiorniczek , uszczelka jakas? Pytam ponieważ może ktos miał podobny przypadek, i chcę się przygotować mniej więcej na koszta.

Mechanik dopiero po niedzieli bo święto :)

Pozdrawiam z góry dzięki za odp.

 

Dodatkowe info:

 

przebieg 288tys orginalny , auto zagazowane. 99r

Opublikowano

Wycieku jak maske otworzę nie widzę, ale ciekło gdzieś z przodu bo ociekało mi po listwie dolnej od zderzaka, myślisz ze to nagrzewnica ?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Danielxc Cię naprowadzał gdzie się znajduje nagrzewnica czyli

Ona jest od str pasażera pod deska.

a u ciebie cieknie koło zderzaka , czyli nie nagrzewnica.

Uzupełnić płyn powycierać (wymyć) stare zacieki zagrzać auto aż się termostat otworzy i sprawdzić gdzie cieknie , można delikatnie przegazować , może gdzieś z króćca.

Przy tym się należy zastanowić czy to z nadmiernego ciśnienia?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Dziś jak wrócę to zrobię tak jak radzisz, ogólnie leci po tej listwie jakby z chłodnicy a i wydobywal się siwy dym z kratek.
Opublikowano

Ja tak miałem , jak było jedną oglądać na sprzedaż;)

rozszczelniło chłodnice od dołu, może poszła ci chłodnica wszystko na to wskazuje;) , musisz furę do góry i obejrzeć

Opublikowano
Oglądałem dziś autko, chłodnica cieknie i to z niej paruje + zauważyłem, że wentylator się nie załącza, jutro pojadę n a Garaż ściągnę te osłonki wyciągnę chłodnice i zobaczę gdzie cieknie ;)
Opublikowano
Nie załączy się bo nie ma płynu i nie "widzi" czujnik temperatury. Nie jezdzij z tym wyciekiem a jak musisz to mały kawałek wcześniej uzupełniając i odpowietrzajac układ
Opublikowano

Wycieki z chłodnicy i jej podłączenia generalnie są z 3 powodów

1. starość i zużycie materiałowe

2. przypadkowe mechaniczne uszkodzenie

3. nadmierne ciśnienie , czasami można zobaczyć efekt banana.

 

Nadmierne ciśnienie najczęściej jest spowodowane ;

a.przedmuchami z pod uszczelki głowicy oraz bloku

b.zagotowaniem się płynu

c. w instalacjach z gazem przedostaniem się gazu do układu chłodzeni.

 

Dodam że należy pamiętać o sprawnym korku do zbiorniczka który po części służy jak zawór bezpieczeństwa.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam Panowie, pragnę podziękować za wszystkie odpowiedzi, lecz mam jeszcze jedno pytanie.

Alle najpierw wyjasnie co z autem, okazało się ze chłodnica w górnej części jest dziurawa przy mocnym depnięciu na gaz dosłownie sika wodą, chłodnica zamowiona za 2 dni będziemy działać :)

 

załączam zdj http://iv.pl/images/63644931898660513532.jpg

 

http://iv.pl/images/63644931898660513532.jpg

 

I moje pytanie jest takie: te 2 rurki są od klimatyzacji ?? Czy trzeba je wymianiac gdy wymieniam chłodnice ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.