Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szczerze mówiąc to weź ze sobą czujnik lakieru i pojedź do najbliższego aso. Auto nie jest w biedowersji i nie ma mikro przebiegu zeby było moim zdaniem tak tanie. Nie mowię ze od razu jakiś bubel ale te auta z tych lat z takim przebiegiem i wyposażeniem sa dużo więcej warte.

 

Sam mam od nowości swoje e90, nie uważam żebym jeździł dużo a juz mam nalatane 256k km gdzie przebiegi 200-250tys dla aut 10 lat to norma, 120tys? Dziwne sie to wydaje, ale nie mowię ze nie realne, moze i to jest jakaś okazja.

 

 

Przyjrzałem sie trochę bardziej no i np kierownica mi wyglada na minimum 200tys, błyszczy sie jakby ją ktoś polerką polerował do tego poobdzierana. Moze i sie czepiam ale mi to dziwnie wyglada. Czujnik lakieru, sprawdzić wszystkie profile i bedzie wiadomo.

 

 

Widze też, ze auto ma dpf (o ile ktoś nie wyciął) i przy tym przebiegu przy na tyle starym aucie to jest kolejna rzecz do zbadania bo moze nam więcej popsuć niż pomóc.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.