Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem TDS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich serdecznie sprowadził mnie tutaj mój problem z bmw a więc wygląda to tak gdy rano przekrecam kluczyk gasną świece próbuję odpalić samochód kręci około 10 sekund chmura i odpala bardzo ciężko natomiast gdy po zgaśnieciu świec poczekam jeszcze 6 sekund pali na dotyk i teraz sytuacja wygląda identycznie gdy silnik jest ciepły i gorący zaraz po zgaszeniu lampki swiec zapalam i kreci około 10 do 12 sekund chmura :/ ale gdy po zgaszeniu kontrolki świec poczekam jeszcze 6 sekund pali na dotyk teraz moje pytanie co morze być na rzeczy? Jakie macie sugestie dotyczące mojego problemu ?. Dodam że w aucie są nowe wtryski kąt wtrysku ustawiony książkowo 2.51 dawka inpa 4.2 oczywiście nie wspomne o nowej pompce w baku filtrze paliwa. Zastanawiam się nad rozebraniem pompy uszczelnieniem jej w całości wymianą głowiczki pompy w co wątkie zeby była uszkodzona. :roll:
Opublikowano

Wygląda na to,jakby Ci schodziło szybko paliwo do zbiornika i te dodatkowe 6s jest potrzebne,żeby pompka paliwa dobiła ciśnienia.

A jak zgasisz i za chwilę odpalasz,to jest lepiej?

Nie pojawiają się bable powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą wtr.?

Jaka pompkę w zbiorniku założyłeś? Pierburg czy zamiennik?

Po co chcesz pompę wtryskowa uszczelniać? Cieknie gdzieś?

Przy zużytym tłokorozdzielaczu słabo paliłaby Ci na ciepło,a dobrze na zimno.

Kąt wtrysku ustawiony czujnikiem zegarowym?

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
A więc tak na wężyku za filtrem paliwa jest zaworek zwrotny więc paliwo nie ma prawa się cofać pompka w baku z tego co wiem nie ma znaczenia w baku gdy jest wiecej niż 30 litrów paliwa jedno jest pewne ze jest to zamiennik:/ (niestety) . Gdybym zgasil silnik i bardzo szybko go zapalal to raczej jest lepiej ale niewiele lepiej:/ teraz tak pompa wtryskowa czy cieknie trudno to nazwac cieknieciem ale mam wrażenie że jest lekko tłustawa ale tyle co nic, jedynie co mi przychodzi do głowy to to że w sekcji pierwszej wciągającej paliwo robi sie spore podciśnienie i tam na przykład po zgaszeniu silnika wciąga powietrze przez jakąś uszczelkę? moge się mylić nie wiem . Kąt wtrysku był ustawiony za pomocą programu inpa więc wydaje mi się to wystarczająco dobre ustawienie chyba że się mylę? Prosze o pomoc bo mam na ten temat jakieś pojęcie ale to jest dla mnie coś niebywałego:/
Opublikowano

Kąt wtrysku najlepiej ustawić czujnikiem zegarowym,ustawienie Inpą to takie mocno zgrubne ustawienie.

W pompie wtryskowej w trakcie pracy panuje nadciśnienie i jeżeli by była jakaś nieszczelność,to byłaby mocno ulana paliwem.

Pompka w zbiorniku ma znaczenie niezależnie od ilości paliwa-zapewnia ciśnienie wstępne w pompie wtryskowej przy rozruchu i pracuje cały czas w trakcie pracy silnika.

Sprawdziłbym jeszcze przewody paliwowe zbiornik-filtr czy nie ma tam nieszczelności.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

Przewody są metalowe lub tekalany,ale mają gumowe przejścia,np.pod duża prostokątną osłoną podwozia (pod miejscem kierowcy). Pompka w zbiorniku jest nowa,więc zakładam,że tam połączenia są ok.

Warto zrobić test butelki-odpiąć przewód filtr-pompa wtr.od filtra,zanurzyć go w oleju nap.w butelce i próbować odpalić. Wtedy będzie wiadomo,czy szukać przyczyny przed filtrem czy za.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Teraz sobie uświadomiłem że kiedyś robiłem taki test że dawałem butelke z ropą do przewodu za filtrem i ciągnoł bez posrednio z butelki lecz efekt odpalania dalej był mizerny:/ więc przewody odpadają zastanawiam się teraz czy nie szukać przyczyny w pompie na przykład nie trzymające zaworki zwrotne na głowiczce pompy wtryskowej? aha i jeszcze jedno komputer nie wywala błędów. Już sam nie wiem gdzie szukac:/?
Opublikowano

Zanim wytargasz pompę do sprawdzenia,to spróbuj najpierw ustawienia kąta wtr.czujnikiem zegarowym. Myślę,że jest przestawiona i powinno to pomóc. A jeżeli nie pomoże,to trzeba ją do sprawdzenia.

A co z wtryskiem sterującym? Sprawny? Przewód nie uszkodzony? Powinien mieć oporność ok.90-100 ohm.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Wtrysk sterujący na pewno jest ok po 1 nie wyskakuje żaden błąd na kompie po 2 ma taka opornośc jak piszesz. Tylko powiedz mi co ma kąt wtrysku do tego odpalania wydaje mi się że gdyby był źle ustawiony to po tym czekaniu też by źle odpalał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.