Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

 

Witam

 

 

Pacjent bmw e39 523i 1997r

 

 

Moj problem polega na tym że od kilku dni silnik zaczyna łapać wysokie temperatury nawet na krotkiej trasie i przy temperaturze jesiennej jak dzis 1-10 stopni na plusie...

 

 

Pompa wody jest ok ,napiecie paska tez jakis miesiac temu bylo to robione,

 

 

Jest jeszcze taka sprawa ze gdy w momencie rosnicia temperatury nastawie nawiewy auta na max ciepłe to temperatura spada ale tez nie zawsze

 

Znajomy polecił mi metode aby w momencie przegrzewania zatrzymac sie ostudzić a pozniej dać mocno po garach tak ponad 110km/h oczywiscie na chwile i powiem wam ze ta metoda pomagała po takim "przegonieniu" auto nie łapała temperatury i reszte trasy nie musiałem się martwić. Ale ta metoda też ostatnio sie nie sprawdza.

 

Ogołnie problem trwa od kilku dni

 

 

Czy te objawy wskazują na termostat ?? termsotat cały czas zamkniety ??

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.