Skocz do zawartości

swap m40 na m43 +komp bez ews


Sebik1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem mam z odpaleniem silnika po przekladce,probowalem odpalic go na kompie z m40 starego bez ews i auto odpalilo ale strasznie kulalo.komp orginalny co mam z m43 co probuje odpalic jest z ews a ja w aucie nie mam instalacji z ews ;/ i po podlaczeniu samego kompa aluto kreci ale nie ma iskry i dostalem kompa z silnika 1,8 m43 od mojego brata i auto nie chce odpalic ale na plaku odpala...;/ cos czytalem o przekazniku ze po kreceniu powinien sie pojawic prad na kablu bialo czerwonym a pradu nie ma i nie wiem co moze byc przyczyna i jak to naprawic.prosze o pomoc bo opadam z sil :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze to ze mam orginalny sterownik z tego silnika i auto chodzilo w starej budzie tylko problem jest taki ze w nowej budzie gdzie jest ten silnik nie ma wogule instalacji pod ews czy duzo jest w tym zabawy zeby to wlutowac?trzeba sciagac deske i czy ktos ma schemat gdzie to wlutowac?a jesli chodzi o ta cala pestke czy ona zlapie jak ten kluczyk bedzie przypiety do bryloczka kluczy czy musi byc w samej stacyjce;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.