Skocz do zawartości

M40. Licznik, Obroty, Walek, Szyberdach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kilka problemow z Moja e36 na podtlenku LPG. Minowicie.

1. Moze mi ktos lopatologicznie wytlumaczyc jak wymienic walek, popychacze i dzwigienki? Klepie jak stary Mercedes 3.0D :shock:

2. jaki licznik do tego modelu? Mam licznik do 260km/h i Odciana przy 4 tys obrotow. Nie wiem czy walek jest juz az tak zjedzony czy licznik mnie przeklamuje.

3. Poprzedni wlasciciel zmienial szyberdach z manualnego na elektryczny i nie dokonczyl. Mam silniczek podlaczony i przycisk. Ale nie mam panelu. Z tego przycisku wychodzi przewod z kostka na 2piny. Co potrzebuje zeby dokonczyc ten zabieg?

4. Dzisiaj jadac rano do pracy nawet sie nie dogrzal na odcinku 30km. Jak wracalem bylo cieplej i wskazowka trzymala sie rowno w pionie.

5. Na wolnych obrotach kuleje strasznie. Chodzi jak by na 3 gary. Dopiero jak mu sie troszke przycisnie to zaczyna jechac. Ale potem tak ok 2,5 tys obrotow znowu jak by na 3 gary a od 3tys juz normalnie. Nie wiem co to moze byc..

Opublikowano

1.lepiej oddaj do mechanika..

2.to chyba słyszysz czy silnik pracuje już na max obrotach czy może faktycznie odcina przy 4tys bo silnik jest w trybie awaryjnym

3.

4.termostat do wymiany

5.na odległość to ciężko stwierdzić,na pb i lpg tak samo kuleje?

Opublikowano

Rozumiem. Jutro skocze po kable bo te co mam to jeszcze chyba "Hansa" Pamietaja :mrgreen:

A co do licznika to odcina przy 4 tys z groszem.. Jakies 4200. Na dwojce przy 85km/h

Opublikowano
Wymienilem kable i swiece.. Cala noc mialem odlaczony akumulator. Jak zamontowalem swiece i kable to dopiero zaczal sie cyrk. Auto chwile jedzie dobrze. A potem jak sie troszke nagrzeje zaczyna szarpac strasznie, traci calkiem moc i gasnie.
Opublikowano
Mam kilka problemow z Moja e36 na podtlenku LPG. Minowicie.

1. Moze mi ktos lopatologicznie wytlumaczyc jak wymienic walek, popychacze i dzwigienki? Klepie jak stary Mercedes 3.0D :shock:

Nie obraź się kolego ale ta gra nie jest warta świeczki. Za zamiennik wałka, popychacze i dźwigienki oraz uszczelniacz wałka, pestki etc ( INA, FEBI ) zapłacisz pewnie z 900zł. Przy okazji oczywiście trzeba będzie założyć nowy pasek, nie wiem w jakim stanie są rolki, pompa wody itd. Wyjdzie Ci z robocizną pewnie z 1,5zł a klepać po jakimś czasie i tak będzie. Winą tego jest magistrala olejowa, która bardzo często się zapycha i powoduje iż wałek nie jest odpowiednio smarowany. Silnik M40 po prostu tak ma, że klepie - sam kiedyś z tym walczyłem i walczyć przestałem - lepiej się go pozbyć.

Opublikowano
Teraz mam problem taki ze nie chce jechac w ogole.. Po wymianie kabli przestal jezdzic jak sie nagrzeje.. Pojechalem po inne jest to samo. Przy gwałtownym dodaniu gazu dlawi sie gasnie.. Nie wiem juz co z tym zrobic :mad2:
Opublikowano
Ludzie, ludziska! :) Pytanie za 100pkt. Czy lewe powietrze moze powodowac to co mi sie dzieje? Slyszalem dzisiaj jak mi syczy przy przepusItnicy. Zamowie Jutro uszczelke, pojade na szrot po gume z dolotu i waz co idzie od krokowca do klawiatury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.