Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Mój problem zaczął się we Francji po zatankowaniu na BP (ultimate), na ich paliwie silnik od dołu ciągnął normalnie ale przy ok. 1700/1800 obr coś go blokowało jakby dosłownie stawał ale po przekroczeniu 1900/2000 szedł już normalnie ( na zimnym silniku wszystko było ok, przerwy w mocy były dopiero po przejechaniu kilku kilometrów). Po zatankowaniu w Niemczech problem stał się mniej zauważalny (moment w którym wcześniej 'przerywał' był delikatniejszy) na tą chwilę zatnie go raz na jakiś czas delikatnie ... Zacząć się martwić czy olać ?

Dodam że silnik 1,8d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki silnik? Bo 1,8d nic nie mówi, szczególnie, że takiego nie było w e46..to jest m47 czy m47n?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Warto najpierw podłączyć kompa z inpa i sprawdzić błędy, parametry podczas buta np. na 3 biegu. W ciemno to pewnie skończy się na regeneracji pompy :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.