Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć,

 

pacjent to m20b20. po remoncie.

 

problem w tym, że po odpaleniu wrażenie jest takie jakby brakowało mu mocy/ciśnienia/powietrza. dopiero po ok 5 minutach jazdy "odtyka" się i jedzie aż miło. do następnego zgaszenia i palenia.

teraz do remontu doszły nowe wtryski z m50b20, różnica jest kolosalna, ale problem podobny. kwestia tylko tego że na starych wtryskach nie palił na wszystkie do odblokowania, na nowych pali ładnie ale brak mocy z początku.

 

druga sprawa - jak w tym silniku z epoki średniowiecza ustawić obroty. wiem, że jest śruba nad pokrywą zaworów, do dolocie, wiem że jest śruba od jałowego na przepustnicy i wiem, że jest blaszka bimetalowa od "automatycznego ssania(?)" której wprawdzie jeszcze nie dotykałem, ale pozostałe sposoby nie przynoszą wymiernego efektu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.