Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , od jakiegoś czasu w N54 pali mi się silniczek na zegarach byłem na kompie i wyskakuje błąd katalizatora . Z autem nic się nie dzieje brak jakichkolwiek objawów , błąd zostaje skasowany i za 2-3 dni znowu się pojawia...Mechanik stwierdził ,że trzeba je wymienić . Ceny nowy katalizatorów są chore w serwisie , pozostają tylko jakieś zamienniki jeśli wgl występują. Są jeszcze takie opcje ,że je wywalić i zastąpić jakimiś sportowymi lub zastosować downpipe ? Panowie co polecacie zrobić z tym ? A jeśli wsadzę downpipe to nie będzie błędu sond ? Pozdro
Opublikowano
Po założeniu downpipe'a bedziesz musiał wgrać specjalny program pod niego np: z JB4, Cobb'a lub napisany pod twoje auto. Wtedy wykożystasz pełne możliwosci downpipe'a oraz nie będzie błedu sond za katami, ewentualnie możesz pobawić sie tez z tulejką dystansową ale nie wiem jakiej długości ona powinna być wiec będzie to zabawa z przymierzaniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.