Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów mam bardzo nie typowy problem z moim autkiem z silnikiem N52 zacznę od początku kupiłem auto z wadliwym silnikiem(brak kompresji na 1 cylindrze) oddałem auto do mechanika okazało się że jeden zawór jest wypalony więc kazałem mu oddać głowicę do naprawy zawór wymieniony głowica cała uszczelniona itp. po złożeniu całego silnika i uruchomieniu okazało się że samochód ma ze 100KM zamiast 218... na kompie wyskakiwały błędy Vanosa więc padła diagnoza że źle ustawiony rozrząd więc udałem się z tym do ASO BMW w Poznaniu panowie ustawili poprawnie rozrząd pojeździli autem które wreszcie odzyskało swoją moc podłączyli jeszcze raz pod kompa zero błędów także pozakładali osłony plastiki i zrobili jeszcze jedną przejażdżkę tyle że po autostradzie no i się zaczęło auto przy niskich obrotach(do 3000 obr/min) wchodzi w tryb awaryjny trzęsie silnikiem itp. diagnoza:

- brak spalania mieszanki na 4,5,6 cylindrze poza tym żadnych błędów

-wtryski, cewki, świece, czujniki spalania stukowego, valvetronic wszystko sprawdzone po kolei auto jak nie chodzi tak nie chodzi panowie z ASO rozkładają ręce a ja tym bardziej. Za wszelkie sugestie i podpowiedzi będę wdzięczny no chyba że ktoś spróbuje się podjąć naprawy bo kończą mi się pomysły co z tym fantem mam zrobić :(

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.