Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,

 

Mam pytanie, wszędzie gdzie bym nie znalazł coś na ten temat każdy pisze ze ograniczamy na 40mg. Ja gdy tak miałem auto bardzo kiepsko chodziło. Zmieniłem na - 40mg i chodzi naprawdę super. Czy w tym silniku nie jest odwrotnie niż w starszych wersjach m47. Jeśli jest tak samo to czemu samochód ma lepszego buta??

Opublikowano
Hmm, nikt nie wie. Nikt się z tym nie spotkał?? To może ja powiem swoje przypuszczenia. Dpf jest przypchany dlatego lepiej chodzi gdy Egr się bardziej otwiera- logiczne nie. Dobry sposób na sprawdzenie stanu dpf. A może ktoś ma inne zdanie
Opublikowano
Mnie też zastanawia ta sprawa z EGR'em auto gdy np ma od -40 do 0mg czuć ze aż wgniata w siedzenie przy przyspieszaniu natomiast gdy już wchodzi w + to ten "but" stopniowo się zmniejsza. U mnie jest taka dziwna sytuacja jeszcze ze jak zrobię ten EGR na 0mg to telepie mi silnikiem i momentalnie wzrastają korekcje wtryskiwaczy nie wiem czym to jest spowodowane natomiast gdy EGR jest na +40mg silnik chodzi ładnie mięciutko cichutko wręcz idealnie. Tutaj ktoś doświadczony by musiał się w tym temacie wypowiedzieć ktoś kto ogarnia temat lub miał taką sytuacje :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.