Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, samochód jak w opisie, problem polega na nierównomiernym przyspieszaniu, turbo dopiero od jakichś 2,5 tyś czuć.

Zaworki sprawdzone i wszystkie podciśnienia wymienione, kolektor i egr wyczyszczony.

Wydaje mi się, ale czy dobrze? że to może być przepływomierz, tylko teraz problem, w aucie jest zamontowany z końcówka numeru 527, a fabrycznie powinien byc 314 w tym roczniku, ale możliwe że ktoś kiedyś wcześniej zrobił adaptacje pod nowy przepływomierz. Jak to teraz wszystko ogarnąc do kupy?

Opublikowano
Może być wina sterownika pompy wtryskowej. U mnie tak było na początku, a później cieszyłem się jak w ogóle odpalił. Na wszelki wypadek oddałem pompę do regeneracji i jest wszystko ok!
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, samochód jak w opisie, problem polega na nierównomiernym przyspieszaniu, turbo dopiero od jakichś 2,5 tyś czuć.

Zaworki sprawdzone i wszystkie podciśnienia wymienione, kolektor i egr wyczyszczony.

Wydaje mi się, ale czy dobrze? że to może być przepływomierz, tylko teraz problem, w aucie jest zamontowany z końcówka numeru 527, a fabrycznie powinien byc 314 w tym roczniku, ale możliwe że ktoś kiedyś wcześniej zrobił adaptacje pod nowy przepływomierz. Jak to teraz wszystko ogarnąc do kupy?

 

 

 

 

Pierwsze co sprawdź błędy inpą lub disem i wklej srenn od tego trzeba zacząć .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.