Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Popraw ten tytuł!!!

viewtopic.php?f=68&t=120678

 

 

 

Witam,

Od momentu kiedy posiadam bunię borykam się z pewnym problemem, który cały czas jest dla mnie i mechaników wielką zagadką.

 

Objawy:

1. Podczas jazdy, kiedy zmieniam biegi w momencie wciśnięcia sprzęgła i odpuszczenia gazu nie od razu obroty spadają. Wręcz przez ułamek sekundy jeszcze się podnoszą i dopiero po tej krótkiej chwili zaczynają spadać

2. Podczas redukowania biegów bez używania pedału gazu po zrzuceniu każdego biegu silnik jakby dostawał przez ułamek sekundy gazu, tzn. np. redukcja z 4 na 3, silnik przez chwilę utrzymuje obroty na 3 biegu i dopiero odpuszcza i obroty spadają.

3. Przy odpalaniu na zimnym w trochę chłodniejsze dni niż te teraz czasem się zaksztusza.

 

Na komputerze wyskakuje tylko błąd podgrzewania sondy, co może być przyczyną punktu numer 3.

Co do 1. i 2. to nikt nie ma bladego pojęcia.

W między czasie został wymieniony TPS na OEM BMW (praktycznie nówka), czujnik położenia wału OEM nowy, czujnik wałka OEM nowy, wiadomo - świece, fajki, filtry i płyny. Podpinałem inny przepływomierz i to samo. Nowa uszczelka kolektora dolotowego. Wielokrotnie szukałem gdzieś nieszczelności jednak bez efektów. Po zatkaniu ręką dolotu do przepływki samochód od razu gaśnie, więc chyba jest szczelny.

 

Jeśli ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem co do "nie odrazu" spadających obrotów w M52B25 to baaaardzo proszę o radę :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Problem może być z zawieszaąca się przepustnicą lub linka. Sprawdż czy te elementy chodza płynnie.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.