Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

BMW nie kręci, nie odpala.

Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do pozycji {włącz zapłon} świecą tylko kontrolki, rozrusznik nie kręci.

 

1)Akumulator sprawdzony, napięcie ponad 12 V, prąd pobierany na postoju z akumulatora ,ok. 0,07 A

2)Bezpieczniki ok.

Edytowane przez Jestem Andrzej
Opublikowano

Z przełącznika stacyjki wychodzą dwa interesujące kable:

http://zapodaj.net/977fb15d8f091.jpg.html

-zielony - pewnie od zapłonu ( na świece )

-czarno-niebieski - nim prąd (wraz z sygnałem z cewki przy kluczyku , ogólnie odpowiadającym za immobilizer) dociera do

sterownika ESW (biała puszka).

 

Sygnał, czarnym przewodem wychodzi na rozrusznik. Sprawdziłem miernikiem i sygnał nie dochodzi do tego EWS (na czarno-niebieskim kablu powinno być napięcie ok 12 V).

Poprawiłem więc styki tego przewodu w tej puszcze i bunia odpaliła ( na wyjściu na czarnym kablu pojawiło się 12 V , co daje sygnał rozrusznikowi do kręcenia).

 

Dla potomnych też polecam taki algorytm rozwiązywania problemu z odpalaniem BMW.

Opublikowano

Problem rozwiązany.

Diagnoza:

 

Za małe napięcie na module EWS więc scalaczek, który jest w środku, rządził się swoimi prawami :)

 

Polecam przed cała batalią walki z pompką paliwa i innymi rzeczami o których piszą w innych postach sprawdzić napięcie

na aku i module EWS(pisze na nim 12V więc tyle minimum powinno być, by ten scalaczek działał poprawnie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.