Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej, mam BMW E46 Coupe 2.0 benzyna 150km 2000r.

Na wstępie powiem, że auto obserwowałem od dłuższego czasu :)

Gdy jest chłodno idzie jak przecinak, wciska w fotel, jest dynamika, czuć moc.

Jednak gdy jest gorąco, upał, auto zaczyna mi wariować:

- Na postoju (na luzie) falują mi obroty i po chwili gaśnie

- Gdy długo trzymam sprzęgło (przy wolnym ruszaniu) to auto gaśnie.

- Gdy redukuję bieg i chcę wolniej jechać (np. na parkingu) to też gaśnie.

- Gdy jadę np 40km/h na 3cim biegu to auto wgl nie przyspiesza, dopiero po jakiś 3 sek coś tam łapie, ogólnie gubi dynamikę.

Przypomnę, że gdy jest chłodno tych problemów nie ma :)

Zauważyłem też, że pompka paliwowa głośno chodzi tak, że po prostu ją słychać bardzo.

Jakiś czas temu też urwałem krótkie przednie nadkole prawe tam gdzie się znajduje chyba czujnik oblodzenia czy coś takiego i mogło coś tam się naderwać.

Byłem u znajomego mechanika i mi powiedział, że bym pojechał na komputer sprawdzić bo pewnie jest tak, że czujnik jakiś od temperatury (jaki? ten od oblodzenia może?) wariuje gdy jest gorąco i duszno, i zalewa mi silnik, dlatego też chodzi głośno pompka paliwowa.

 

I takie pytanie, podzielacie jego zdanie? Ktoś miał podobny problem? Jakieś rady i wskazówki? :wink:

Edytowane przez FearWolf
Opublikowano
Pomijając słuszną uwagę powyżej : wielce prawdopodobne iż to czujnik ssący.Zachowują się normalnie przy niskich temperaturach a uszkodzenie wychodzi przy wysokich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.