Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

mam pewien problem w bmw e36 318i , problem polega na tym ze podczas skrecania po wyprostowaniu kierownicy auto zaczyna sciagac czasami w lewo a czasami w prawo.Gdy wykonam kolejne skrety kierownica problem ustaje i autko nie sciaga.Jednak po pewnym czasie jazdy i kilku skretach sytuacja znowu sie pojawia.Auto mialo 2 dni temu wymienione amorki z przodu, miesiac temu wimienione tuleje i sworznie na wachaczach, wczoraj bylem na zbieznosci i wszystko jest w porzadku ustawione jak trzeba , diagnosta stwierdzil ze zadnych luzow nie ma.Nie wiem czy to moze ma jakis zwiazek ze wspomaganiem (plyn wymieniony na Mobil ATF II) ,moze cos jest z lozyskami amorkow bo to generalnie pojawilo sie jak odebralem auto z warsztatu po wymianie amorow , jak tylko pierwszy raz ruszylem z warsztatu.Wczesniej nic sie nie dzialo. Jestem nowy na forum wiec moze ten temacik sie pojawil ,ale prosze o pomoc . pozdro

Opublikowano

Reklamować :!:

Zepsuli niech naprawiają.

 

Przypuszczam, że "mechanicy" skręcili przy montażu któryś element za mocno. W naszych "warsztach" nie używa się kluczy dynamometrycznych i takie są tego skutki.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.