Skocz do zawartości

e39 m57 dziwne trzaski podczas jazdy kopci prosba o diagnoze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moze ktos z was spotkał sie z takim problemem otóż moj silnik po zapaleniu od zimnego przez pare min pracuje równo pozniej juz delikatnie faluje skaczą mu obroty

podczas przyspieszania kopci na czarno a raczej szaro ciemny szary dym przy docisnieciu idzie jednym ciągiem

podczas pracy silnik zaczał wydawac dziwne dzwieki tak jak by wtryski trzaskały nie jestem pewien moze ktos z was mial podobny problem

wymienilem filtr paliwa oraz pompe progowa i powiem ze po wymianie pompy byl spokoj moze na tydzen z tymi dzwiekiami niewiem jak z kopceniem poniewaz nie deptałem tylko jezdziłem normalnie

moze ktos z was miał kiedys podobny przypadek zobaczcie wideo od 35sek mniej slychac czesciej ten klank ktory sie pojawia

dodam ze jest to zróznicowane raz jest raz niema jednak teraz zaczyna byc coraz czesciej

jesli chodzi o samo zapalanie silnik zapala bez problemu

 

:? http://youtu.be/WtSdUbjjZPA

Opublikowano

Na wtryski mi to nie pasuje. Bardziej na coś mechanicznego. Może łańcuch? Ewentualnie coś luźnego w komorze silnika.

 

PS. Fajny Pac-Man :]

Opublikowano
Nie dałbym rady jeździć z tymi pikselami :P Z tym kopceniem to różnie bywa, przynajmniej kilka rzeczy może być. Co do tego " klanku " zobacz czy nie masz coś luźnego w komorze. Mi kiedys jak miałem Mazde też coś dziwnie rzęcholiło w pewnym zakresie obrotów, okazało sie ze osłona katalizatora sie upaliła i wydawała dźwięk jakby sie silnik miał rozpaść
Opublikowano

nie wlasnie te klekoty idealnie wspolgraja z moca silnika czy pracą w momencie gdy delikatnie dodaje gazu obroty powoli wzrastaja nagle wlasnie te klekoty sie pojawiaja silnik w momencie tych klekotow ozywa ma jeszcze torche wiecej mocy to poprostu czuc w budzie ze takimi lekkimi strzalami wyrywa auto do przodu jeszcze mocniej niz tak przy systematycznym przyspieszaniu nie bedzie to jakis element ktory gdzies zawadza czy cos podobnego

a propo pac mana to raz działa dobrze raz zle te rozebralem go poprawilem tasme i malo to dalo dalej dziala dobrze dzien a potem znow same kreski a potem znow działa tak na zmiane :) bedzie wiecej wolneo to wysle licznik niech go zrobia :twisted:

Opublikowano
Masz klapki w kolektorze dolotowym? Może któraś jest luźna. Druga sprawa to turbo, geometria się nie przycina, może w niej coś luźno lata ?
Opublikowano
no wlasnie turbo bym czuł idzie jednym ciagięm idealnie klapki jutro sprawdze czy mam ciężko mi teraz powiedzieć bo nie mam pojęcia
Opublikowano
Skoro piszesz że w momencie tych klekotów dostaje mocy to wydaje mi się że własnie coś w zasilaniu mu przeszkadza. Chyba, że zbiega się w czasie jedno i drugie.
Opublikowano
postaram sie jeszcze nagrac wideo gdzie bedzie to lepiej słychac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.