Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy ktoś z kolegów posiada wiedze jak wypada prawdziwa moc w serii w bmw z tym motorem? ktoś hamował serie 143 km?
Opublikowano
147 KM, 2008, 75 tysięcy. Podciągnąłem w Dynosofcie na 177 koni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W E81 118d 143KM, silnik z 04.2009 z ok 100 tys przebiegu, mam założone takie cudo :wink:

http://www.ebay.pl/itm/Tuningkit-Classic-BMW-1er-E87-118d-105kW-143PS-Power-Box-/261514577777?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3ce37bc771

Przyrost w porównaniu do serii jest zauważalny, tylko jakiego realnego przyrostu się spodziewać :?: W ten deklarowany przez firmę raczej nie wierzę :norty:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Czyli minimalny bonus w serri :)

"W E81 118d 143KM, silnik z 04.2009 z ok 100 tys przebiegu, mam założone takie cudo :wink: "

nie polecam powerbox-mozna sobie popsuc silnik

 

"47 KM, 2008, 75 tysięcy. Podciągnąłem w Dynosofcie na 177 koni.
"

 

Kolego jak sie sprawuje sinik po tym chip tuningu ?

kopci?

duż róznica w przyroscie mocy?

Opublikowano
Sprawował się w porządku. Tak jak nie kopcił przed tuningiem, tak nie kopcił po. Kultura pracy się poprawiła (subiektywne odczucie). Przy starcie spod świateł potrafiło zamrugać ESP jeszcze na dwójce. Przy pierwszej przejażdżce po chipie spodziewałem się mocniejszego kopa po dodatkowych 30 koniach, ale to było w deszczu, więc nie mogłem sprawdzić tego w pełni... Na suchym mój poziom zadowolenia zdecydowanie wzrósł :D w porównaniu z seryjną 118d wypadł lepiej, zjadłem też 177 kone 120d. V-max wzrosła do 235 km/h, z górki udało się raz nawet zamknąć licznik, no ale to taka informacja bardziej dla funu ;) przez 30 tysięcy km użytkowania po chipie zepsuł się tylko czujnik temperatury wewnętrznej (brak związku) ;) olej wymieniałem co ~12 tysięcy km. Ogólnie jak najbardziej polecam!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli minimalny bonus w serri :)
"W E81 118d 143KM, silnik z 04.2009 z ok 100 tys przebiegu, mam założone takie cudo :wink: "
nie polecam powerbox-mozna sobie popsuc silnik

 

Jakieś konkrety, dlaczego można popsuć Power Boxem?

Jak by nie patrzeć: chip tuningiem też można popsuć. Chyba wszystko zależy: Jaki Power Box i jaki Chip tuning.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Powerbox to z reguły zwykły opornik ładnie opakowany który zaniża dane komputera odnośnie warunków w jakich pracuje silnik przez co zwiększa dawke paliwa i dodaje mocy- chyba ze mowimy o urządzeniu wpiananym w ECU -wtedy jest to urządzenie z gotowym programem który łączy się z komputerem samochodu i nadpisuje go tworząc nową mapę pracy turbospręzarki.

Pierwsze rozwiązanie z wiadomych względów jest bardzo złe dla silnika a drugie w zależności od stanu silnika ...W chip tunigu masz auto sprawdzone na hamowni i strojone pod konkretne parametry dane silnika- przewaga power boxa jest taka ze bez problemu można go odłączyć i auto wraca do pierwotnych ustawień bez konieczności jazdy do tunera oraz cena.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.