Skocz do zawartości

E92 2.0l 170km utrata mocy, drgania


Simon e92

Rekomendowane odpowiedzi

Tak są nowe i są numery zaadaptowane. I tak auto nie jeździ normalnie dławi się kontrolka silnika świruje mruga pojawia się i znika przez chwile nie pracował na 4cylindry po czym znow na wszystkie, muszę czujnik nox kupić i nie wiem co dalej czujniki wałków...i niestety pozbyć się tego BMW... :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydałes kupe kasy na czesci i nadal jestes w czarnej d..ie,co to za facman naprawia metoda KWE czyli kolejna wymiana elementow zrujnuje ci kieszen i zniecheci do marki.Nox i ew katalizator w sumie sa tansze niz wtryski które wymieniłes.Jak chcesz mam urzywke sprawna noxa( wiecej na PRIV)to przynajmniej nie popadniesz w kolejne 1600.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojezdzilem kilka dni wciąż problemy dławi się momentami brakuje mocy i trzęsie się przy przyspieszaniu. Muszę znow podpiąć pod kompa i zobaczyć jakie błędy i dalej próbować rozwiązać problem. Ale nie chce mi się wierzyć ze czujnik od katalizatora nox moze dawać takie objawy jak by silnik pracował na 3cylindry..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w o tyle dobrej sytuacji, że masz błędy. U mnie silnik zachowuje się podobnie, przy przyspieszaniu z niskich obrotów są lekkie szarpnięcia, i generalnie silnik jest zmulony.

Tyle, że ja błędów nie mam :/ Najciekawsze jest to, że mam wymienione wtryskiwacze, świece, cewki, sonda NOX, czujniki położenia wałków rozrządu ;S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzidek25 -pocieszyles mnie :mad2: :D

Dziwne ze podczas jazdy czasami kontrolka silnika znika i powyżej 2tys obrotów ciągnie jak by nic mu nie dolegało, aż do momentu zatrzymania się np. Światła.

A znow katalizator moze być zapchany w sytuacji gdzie nie jeżdzę prawie wogole po mieście, do pracy mam ponad 30km jeżdzę z prędkością pomiędzy 130-140km/h ?? A ten czujnik nox albo działa lub nie tak? Chyba nie ma sytuacji ze moze działać po części..?

A byłem tak zadowolony z tego auta przez półtora roku nic się nie działo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, że u mnie faktycznie te szarpnięcia są powodowane przełączaniem się silnika na spalanie jednorodne.

I zgadzam się, że ten silnik jest przekombinowany.

Nie dalej jak tydzień temu wpadłem na autostradę i zrobiłem jakieś 30km z prędkością 160-180km/h.

Siarka z katalizatora wypaliła się do końca (w przeszłości robiłem wypalania ale za krótkie jak się okazuje).

I jest trochę lepiej. Wcześniej nawet po spokojnym przejechaniu 15km słyszałem strzelanie w wydechu po zatrzymaniu, co by wskazywało na zbyt wysoką temperaturę w wylocie.

Teraz jest to prawie całkowicie wyeliminowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez słychać strzelanie z pod auta przy dodawaniu gazu na postoju czy podczas ruszania, takie metaliczne strzelanie czy to kat.? Moze powinnienem tez spróbować go wypalić tak jak tutaj wyczytałem przez 30mim do 6tys obtotow i silnikiem hamować do 2tys i spowrotem na 6tys. Tylko czy w takiej sytuacji warto to robić gdy auto cześciej nie ma pełnej mocy jak ma...? Orientujecie się moze jakie powinny być parametry czy wartości na cylindrach podczas pracy silnika na wolnych obrotach? Zauważyłem u mnie na 2cylindrach są dwie wartości dodatnie a dwie ujemne na minus? Cóż to jest co to oznacza? Czy powinny być te wartości na plus na 4cyl.? Jest jakiś przedział od -do ile powinno być na wolnych obrotach?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za program, ale można wejść na parametry pracy każdego cylindra z osobna i wyświetlają się jakieś wartości w cyfrach dodatnie lub ujemne.

Próbowałem przypalić kata ok 30km jazdy 4k + z reguły 4,5k i nic nie zaobserwowałem,po zatrzymaniu rownież nie czułem "zgnitych jak" czy jakiegokolwiek smrodu...

Po zatrzymaniu się na światłach ostatnie 2km do pracy mogłem znow cieszyć się z jazdy BMW wszystko wróciło do normy nawet od samego dołu ciągnął ( zapewne chwilowy przebłysk) ale mu dałem.... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że to są czasy przesunięcia zapłonu, albo czasy wtrysków. Myślałem, że może to były STFT i LTFT, ale te są ustawiane per bank, a nie per cylinder.

Anyway, u mnie po 30km też nie było nic czuć z wydechu, cała siarka się wypaliła więc nie miało co śmierdzieć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.