Skocz do zawartości

535i 92' manual szarpie ma wolnych obrotach, okazyjnie EML:)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jakieś fatum nad moim autem wisi:) Przy powolnej jeździe na pierwszym i drugim biegu (okazyjnie też trzecim), auto zaczynasz masakrycznie szarpać. Problem ustępuje po lekkim przygazowaniu. Natomiast po przygarowaniu do okło 2000 tyś obr. i puszczeniu gazu, obroty lecą gawałtownie na dół co również objawia się mocnym szarpnięciem. Z kolei przy ruszniu bardzo łatwo zgasić silnik (ruszenie "bez gazu" praktycznie niemożliwe). Dodam tylko, że czasem (relatywnie rzadko) zapala mi się kontrolka EML. PS. mam uszkodzoną gumę-przewód do filtra powietrza - była poklejona taśmą od nowości (pewnie pęknięta). Czy to może mieć znaczenie? Proszę o pomoc!

Opublikowano

Najbliżej twojego problemu jest chyba ten wątek:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11524&highlight=eml

 

Jeżeli pogrzebiesz na forum, to znajdziesz więcej tematów na temat jaj, które robi EML. (Całe szczęście, że mam w E28 staromodną linkę gazu :!: :D )

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
To ciekawe co pisze w tamtym poście. Osobiście stawiałem na silniczek krokowy + coś jeszcze , tym bardziej, że sprawa jest najbardziej odczuwalna podczas jazdy na najniższych obrotach....
Opublikowano
Miałem podobny problem, także z tą nieszczęsną gumką. Pekła mi podejzewam że ze starosci i tak jak u Ciebie szarpało moją Bunię. Przy wymianie filktra gazu załatałem tą dziurkę taśmą szarą (tą bardzo mocną) i problem zażegnałem. Teraz szukam oryginalnej gumki tylko nie bardzo znam typ, ale to juz moj problem. Pozdrawiam
Opublikowano
i ja sie podepne pod temat :) u mnie problem jest z obrotami lecz na biegu jałowym :x jak silnik złapie temperature to na wolnych obrotach faluje nie ma zadnego problemu podczas jazdy , moze ktos z was mial taki problem i wie jak to naprawic , bo nie wiem od czzego zaczynac sprawdzanie .........
Opublikowano
i ja sie podepne pod temat u mnie problem jest z obrotami lecz na biegu jałowym jak silnik złapie temperature to na wolnych obrotach faluje nie ma zadnego problemu podczas jazdy , moze ktos z was mial taki problem i wie jak to naprawic , bo nie wiem od czzego zaczynac sprawdzanie .........

 

Nie znam się jakoś kozacko, ale zaczął bym od silnika krokowego, bowiem to ponoć on odpowiada za obroty na biegu jałowym.

 

Miałem podobny problem, także z tą nieszczęsną gumką. Pekła mi podejzewam że ze starosci i tak jak u Ciebie szarpało moją Bunię. Przy wymianie filktra gazu załatałem tą dziurkę taśmą szarą (tą bardzo mocną) i problem zażegnałem. Teraz szukam oryginalnej gumki tylko nie bardzo znam typ, ale to juz moj problem. Pozdrawiam

 

Z tym, że ja bujam się na benzynie, ale gume wymienie napewno bo to koszt tylko 80 zł (są na allegro), a słyszałem, że bejce są bardzo wrażliwe na usterki wszystkiech elementów układu dolotu powietrza i na 'majstrowanie' przy samym filtrze również.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.