Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czas pokaże, ale nie sadze by aktualna wersja 325d cieszyła się choć w przybliżeniu tak duża popularnością jak było to w przypadku wersji e9x

Wszystko kwestia ceny. W serii 5 sporo się sprzedaje 2,0d 525. To najmocniejszy model z niska akcyzą.

 

Wersja 325d jest 12 tys płn droższa od 320d w GT, poza tym na 320d są o wiele większe rabaty. Kupując 320d i doposażając je w PPK (power performance kit) uzyskuje się praktycznie odpowiednik 325d za o wiele niższa cenę.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W BMW mogli jednak brać przykład z audi, w nowej A4 218 konny odpowiednik 325d ma sześciocylindrowy silnik, a nie turbo R4

 

I co to za radość? ;-) Osiągi te same co w R4 325d (a może i gorsze), dźwięk silnika pewnie lepszy, ale ile osób dopłaci za tę przyjemność 15% z racji wyższej akcyzy?

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Zrobiłem sobie konfigurację poliftowej F31 i wychodzi mi o 5k pln taniej przy takich bajerach jak światła diodowe bo do Mpakietu innych przy aktywnych reflektorach wybrac nie można. No kurrr... I wszystkim co ma moja! Nieźle!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.