Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemka :)

Niedawno kupiłem e91 320d 2005' 163PS manual, w temacie chyba istotne że mam przeszklony dach. I teraz tak - z VINu wychodzi, że zawieszenie posiada sportowe dostosowanie podwozia. Gość od którego kupiłem auto, miał przygodę ze sprężyną (pękła) i wymienił wszystkie na eibach, które obniżyły samochód. W chwili obecnej do wymiany mam amortyzatory przód (są spocone) i właśnie urwało mi się górne mocowanie amortyzatora z tyłu. Zastanawiam się nad wymianą wszystkich amortyzatorów i tulei bo wszystkie chyba pamiętają fabrykę ;)

 

Nie znam się, ale krótsze sprężyny z ori zawieszeniem chyba nie będzie działać dobrze, bo skoro sprężyna krótsza to i amor powinien mieć krótszy skok? Poprawcie mnie proszę jeśli jestem w błędzie.

 

Co teraz w tym fantem zrobić?

#1 Wymienić amory (o krótszym skoku) tak żeby zostawić te sprężyny

#2 wymienić i amory i sprężyny żeby zrobić tak jak fabryka urodziła (sportowe dostosowanie podwozia)

#3 zrobić mtechnik? (tutaj mam mieszane uczucia, bo mam wrażenie że moje auto jest niższe od mtechnik ;) ) Ktoś z Was koledzy ma zdjęcie swojego auta z MTECHNIK na 17' kołach? Chętnie porównam

 

Proszę koledzy o opinie :)

Edytowane przez nzw
Opublikowano

Tak wygląda z zawiasem M:

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/plener1.jpg

 

Wiem, że niektóre sprężyny nie wymagały zmian amortyzatora na taki o krótszym skoku.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Rozumiem że jak założe amory o krótszym skoku, to auto będzie trwardsze tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.