Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

otóż kupilem sobie e91 z 2006r 260000km. po przejechaniu z 50 km zaczeły sie pojawiac błedy oraz samochod co jakis czas traci moc znaczy utrzymuje predkosc ale sie nie rozpedza by po chwili jechac jak nowe.

błedy ktore sie pojawiaja to

4cf3 exhsust impression sensor, signal

3ff0 air flow meter

480a system of partical filter

4587 fuel filter

pojawil sie jeszcze jeden problem otoz sielnik zgasł przy bardzo wolnej jezdzie 3-5km/h (dojezdzaniu do przeszkody-parkowaniu) skrzynia automatyczna.

po skasowaniu tych błędów i przejechaniu z 300-400km pojawil sie błąd dpf na wyświetlaczu w aucie

po podłaczeniu do kompa wyszło

48c2 air flow meter

4bc7 input-air temperature sensor

4ba1 input-air temperature sensor, signal

3ff0 air flow meter

3ff1 air flow meter

480a system of partical filter

4507 control of exhaust re-circulation, control deviation

481a system of partical filter

dotam ze auto w 95% czasu jazdy zachowuje sie nienagannie przyspiesza jedzie jak nowe

pomocy.....

Opublikowano

w sumie to mam jeszcze pytanie

czy w skrzyni biegow wymieniac olej? bo od kilku mechanikow dostaje sprzeczne informacje?

oraz co sie mogło stac z radiem... momentalnie stracil zasieg stacji radiowych, działało normalnie, i nagle ciach nie wyszukuje zadnej stacji radiowej..

Opublikowano

Po błędach ewidentnie widać problem z zapchanym filtrem dpf. Proponuje się tym jak najszybciej zająć zanim ropa rozrzedzi olej w silniku i go zatrze...

Pewnie ktoś zobaczył cenę nowego filtra i stwierdził że lepiej sprzedać...

Trzeba było porządnie auto przez zakupem sprawdzić... Tak się kończą okazje...

P.S olej w skrzyni wymień jeśli nie był wymieniany wcześniej...

 

N

Opublikowano
a co myslicie o regeneracji dpf-a przez firmy ktore wypalaja go w piecu. podobno przywraca zycie na dlugi czas...
Opublikowano
Regenerowałem swój filtr hydrodynamicznie (pewnie karcher) z dodatkiem jakiegoś środka w konsystencji piany do mycia łopat turbin gazowych i parowych (turbiny generatorów elektrowni), filtr przyjechał drożny auto ma ze + 15 KM :P, ciekawe na jak długo będzie czysty ale niech wytrzyma 30-50 kkm to będe zadowolony. Operacja 300 zł mnie kosztowała. Wcześniej wypalałem benzyną i sprężarką również skuteczna metoda tylko ja używałem benzyny ekstrakcyjnej i po około 1h sprężarka zrobiła PUFFF - chinol z allegro to się nie dziwie, ale jakby tak dmuchać ze 3-4 h około 4L benzyny wlać, to efekt myślę że byłby zadowalający filtra nie uszkodzisz temperaturą bo jest na nią odporny, wlewasz 1l benzyny, za pierwszym razem ciężko zapalić ale jak już wkład się nagrzeje to z górki. Po tym zabiegu już było widać efekty. Również się bałem regeneracji, ogólnie jest ok i rok gwarancji dają niby, jak silnik jest sprawny to bym regenerował i się nie zastanawiał. Pozdrawiam
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.