Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Dosłownie już nie wiem co podadzić najpierw silnik wogole chodził na 3 cylindry wiec zrobiłem głowice (wałek, popychacze, dźwigienki i planowanie) No i zaczął prawie poprawnie pracowć

Ostatnio wymieniłem nawet silniczek krokowy sondę lambda i wisko bo huczało (przepływke wymieniłem przed remontem bo myślałem że to jej wina) i poprwa jest zauważalna silnik ładnie odpala i sztywno trzyma 800 obrotów

Ale za to jest problem z pracą silnika na wolnych obrotach, silnik pracuje jakby na 3 cylindry(drgania zauważalne ale nie na tyle aby przeszkadzały czy coś).

Problem jest o tyle dziwny, że wystarczy dodać trochę gazu i wszystko jest ok dosłownie 1200-1300 rpm i wszystko gra(ma moc i ładnie dochodzi do 6.5 k rpm i odcina :) ).

Proszę poradźcie co może być przyczyną, bo nie byłby to jakiś duży problem gdyby nie to że podczas dłuższego postoju z odpalonymi silnikiem (na gazie) i dodaniem gazu, gaz strzela w dolot(zauważalne tylko w mieście w korku czy na światłach, w trasie podczas normalnej czy ostrzejszej jazdy jest wszystko ok).

Edytowane przez witektzr50
Opublikowano (edytowane)

Ps zauważyłem pod maską 2 niepokojące rzeczy

Jeden wężyk jest odłączony i zatkany śrubką :duh:

A przy przewodzie od przepływomierza jest wystająca i nie podłączona nigdzie wtyczka

 

Zaraz jak ogarnę jak to się robi to wstawię fotki o co dokładnie chodzi

Myślicie że to może być przyczyną ?

Edytowane przez witektzr50
Opublikowano

O chyba już umiem :)

Tu jest ten przewód proszę powiedzcie od czego jest i gdzie ma iść

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/537/3T7K2X.jpg

Ten co trzymam w ręce i co idzie do przepustnicy

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/538/ly0rMt.jpg

 

A tu kabel tak jak pisałem wchodzi w kabel od przepływomierza

Od czego jest I gdzie powinienem wpiąć tą wtyczkę

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/661/LXBYSn.jpg

A jeśli to coś pomoże to na tej srebrnej tasmie jest napisane filtr a z drugiej strony ADE albo ADO albo coś podobnego bo jest trochę nieczytelne

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/913/85r0oG.jpg

 

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/540/dDyqGC.jpg

 

Proszę poradźcie coś bo już po prostu nie mam pomysłów co mu może dolegać a wygląda to na jakąś pierdołe

Opublikowano

Up

Podłączyłem tą rurkę i żadnej poprawy :(

Ale patrzyłem co mu dolega i wychodzi że dalej nie pali jeden cylinder (na wolnych)

Wymieniłem świece dzisiaj i też żadnej poprawy ale jak wykręciłem stare świece to jedna miała inny kolor (ta z tego nie pracującego cylindra )

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/911/MZ9ev8.jpg

 

 

 

Jakieś pomysły?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Update

Szukając powodów nierównej pracy wymieniłem uszczelki w kolektorze dolotowym (wszystko było ok ale ktoś miał taki problem i pomogło ) już teraz na pewno nie łapie lewego powietrza a problem dalej pozostał :( ale jeździłem tak kilka dni i nic się nie działo. Aż do dzisiaj pojechałem do sklepu zgasiłem silnik wyszedłem po ok 20 minutach i wróciłem autobusem :evil: silnik nie odpalił

Jest tu ktoś kto ogarnia to m40? Bo teraz to już na prawdę nie mam pojęcia o co mu chodzi

I czy to nieodpalanie może mieć jakiś związek z poprzednim problemem?

 

A i gaz wymontowalem bo i tak nie działał na nim- strzelał (znaczy tylko zwezke w dolocie ta którą gaz leci i klapę antystrzałową)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.