Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Naprawdę tylko taki wybór mi dajesz? :D

Nad ST X się zastanawiam jeszcze. Nie znam się za bardzo na tym ,ale czy na gwincie nie będzie większego "betonu" niż na B6+prokit?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No i zdecydowałem się w końcu na zestaw Bilstein B6+Eibach Pro-kit :)

 

Przy okazji corocznej wizyty w Mautoczęści i wymiany oleju, filtrów itp., założone zostały amorki i sprężyny. Wymienione zostały też gniazda i mocowania amorków oraz odboiniki. Zestaw który miałem do tej pory pamiętał jeszcze fabrykę (a auto ma już 243 tys. km :shock: ). Po zmianie auto stało się oczywiście sztywniejsze, ale bez tragedii. Czuć poprawę zwłaszcza na zakrętach. Jeżeli chodzi o wysokość to na razie jak zmierzyłem przed i po to nie ma żadnej różnicy. Sprężyny na pewno po jakimś czasie się ułożą i auto pewnie zejdzie niżej.

 

Po za tym wymieniona została dysza spryskiwacza reflektora lewego bo przeciekała oraz wymienione zostały napinacz, rolka i paski osprzętu (od klimy i od czegoś jeszcze ale nie pamiętam już :P ). Koło pasowe na szczęście jeszcze nie wymagało wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.