Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Przymierzam się do wymiany uszczelniaczy na vanosie oraz kasowaniu luzu na tłoczku, który może u mnie powodować grzechotanie przy ciepłym lecz nie gorącym silniku.

 

Czy ktoś z Was rozbierał te tłoczki i próbował samemu szlifować tulejkę na łożyska ?

 

Dla ludzi nie znających tematu.

 

LUZ

 

https://www.youtube.com/watch?v=5zbRECeMQuA

 

a tutaj dźwięk który występuje u mnie:

 

 

Znalazłem opis jak to zrobić ale czy ktoś przechodził już przez tą procedurę szlifowania i w ogóle czy idzie rozebrać ten tłok w domowych warunkach typu grzechota i imadło czy muszę na warsztat jechać i pistoletem rozkręcać ?

 

Proszę o wskazówki na co uważać.

Opublikowano
Ja wymienialem same uszczelniacze bo luzu na szczęście nie było, dokładny opis kasowania luzu jest na stronie beisensystems.
Opublikowano

Ja tez bym wolal wymienic same uszczelki ale ze troche obawiam sie ze bede musial rozbierac ten tloczek aby szlifowac ta tulejke:-( z tego co czytalem to nakretka na tloku bardzo mocno siedzi i nie wiem czy dam rade na zwyklym imadle to ruszyc i to bez pneumatycznego pistoletu? Kiedys jak sie zabralem za wymiane sworzni z przodu od wahacza to caly weekend siedzialem bo nie moglem odkrecic srub od ramy silnika i musialem jezdzic po podnosniki bo cala rame musialem wyjac razem z wahaczami bo cholery sie zabiekly :-)

 

Dlatego pytam bo wole sie tym razem przygotowac na wszystko a nie potem drugi raz rozbierac.

Opublikowano
Moglem w sumie ale juz mam kupione uszczelki i na co dzien mi auto potrzebne wiec tylko weekend mi zostaje na takie akcje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.