Skocz do zawartości

bmw 330 diesel m57 chwilowa utrata mocy jak zimny


dawid727272

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam problem z moim bmw e46 330d M57 z gory zaznaczam ze nie ma tematu z tskim problemem ktory zostsl rozwiazany. Na diagnostyce komputerowej bede dopiero za 2 tygodnie bo w mojej miejscowosci nie ma odpowiefniej osoby i narazie próbuje radzic sobie sam. Wiec do rzeczy:

 

Jak silnik jest zimny to nie ma mocy, pedal gazu chodxi tak ciasno jak by go ktos trzymal. Dzieje sie tylko jak silnik jest zimny ale nie jest to najgorsze. Jak potrzebuje wystartowac ze skrzyzowania (zrywnie) to silnik sie dlawi i traci zupelnie moc , musze wtedy wcisnac sprzeglo obroty spadaja do500, chwile potrzesie sie buda wyrowna obroty i wbijam bieg i jade dalej dzieje sie tak tylko na ximnym i po mosnym ruszaniu. Wrażenie jedt tskie jsk by sie zapowietrzyl.

 

Nie wiem cxy sie dxieje tak za kazdym rszem jsk jest zimny bo nie zawsze potrzeboje pelna moc na zimnym. Ale zauwazylem jedna rzecz ktora zawsze jest taka sama -gdy silnik osiagnie pelna temp robocza to wszystko przechodzi i nie ma zadnych problemow z moca

Ciagnie w pelnym zakresie obrotow do samego konca.

 

uprzedzajac pytania

wymienione wsxystkie filtry

przeplywomierz pokazyje podczas przyspieszania na każdym biegu 20l

wyczyszczony egr i zaworki podcisnienia egr i ten kolo turbo

wymienione wezyki podcisnienia

umyty kolektor ssacy i cxujnik cisnienia doladowania

 

mam wrazenie jak by temperatura otoczenia miala na to zachowanie wplyw.

 

Z gory dziekuje za odpowirdzi i przepraszam za ewentualne bledy ortograficzne i przeoczone zasady panujace na forum

Edytowane przez dawid727272
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie startowałbym w ten sposób na zimnym silniku..ale i tak nie powinno tak się dziać. Pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć pod kompa i sprawdzić korekcje wtrysków. Zamień "bmw" na "330d" w tytule, bo admin może zamknąć temat.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie troszke zaszlo nie porozumienie. W zadnym wypadku nie jest to palowanie zimnego poniewaz sytuacja ktora opisalem wystepuje miedzy bialymi kreskami a nawet za biala kreska wiec temp cieczy ma juz ok 60- 70 stopni.

 

Mam dziwne wrazenie ze problem sie konczy jak nagrzeje sie komora silnika lub nagrzewaloby sie tam i wtedy problemu nie ma

A zapomnialem jeszczr dodac ze jak straci chwilowo moc po intesywnym starcie to dosc mocno zakopci. Normalnie nie ma kopcenia. Nie puszcza dyma przy odpalaniu i na wolnych zeby puscil baka naprawde trzeba sie postarac ze startu bo puzniej (przy wyzszych biegach ) to tez jest ok.

 

a jeszcze jedno zauwazylem jak zupelnie zimny to na 2 biegu przy obrotach ok 1000 zeby utrzymac predkosc obrotowa to ekonomizer wskazuje 14 a gdy rozgrzany 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.