Skocz do zawartości

BMW E90 320D człuchów WBAVC310X0PY64748


Rekomendowane odpowiedzi

witam.. poszukiwania bmw nadal trwaja mam kolejny egzemplarz co prawda cena nie jest niska przebieg tez nie najniższy. czy ktoś moglby się wypowiedzieć na temat tej bmw lub może ktoś ogladal na zywo lub zna te auto... sprzedający twierdzi ze kupil pol roku temu i przez te pol roku zrobil niewiele ponad 1tys km dlaczego? bo twierdzi ze to drugie auto wiec po co mu diesel którym nie jezdzil? poniżej rozkodowany vin http://olx.pl/oferta/bmw-e90-320d-2007-zarejestrowana-jedyna-taka-163km-CID5-ID7kf9W.html

 

 

Data for vehicle identification number: WBAVC310X0PY64748

 

 

Model description: 320d

Market: Europa

Type: VC31

E-Code: E90

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Sparkling Graphite Metallic (A22)

Upholstery: Stoff Fluid/anthrazit (ALAT)

Production date: 20.01.2007

Assembled in: Regensburg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Code

 

Serienausstattung

 

Standard Equipment

 

 

 

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

 

S4AGA

Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

 

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

 

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

 

 

 

 

 

Code

 

Sonderausstattung

 

Optional Equipment

 

 

 

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

 

S200A

Entfall Katalysator Diesel particle filter

 

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

 

S255A

Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

 

S313A

Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror

 

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

 

S403A

Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

 

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

 

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

 

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

 

S441A

Raucherpaket Smoker package

 

S465A

Durchladesystem Through-loading system

 

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

 

S4AEA

Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

 

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

 

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

 

S521A

Regensensor Rain sensor

 

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

 

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

 

S563A

Lichtpaket Light package

 

S606A

Navigationssystem Business Navigation system Business

 

S644A

Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

 

S672A

CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs

 

S6UEA

Diebstahlschutz Navigations-DVD Anti-theft protection for navigation DVD

 

P7RSA

Paket Comfort Package Comfort

 

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

 

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

 

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

 

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

 

S969A

Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogloszenie nie aktualne. Cena nie najniższa?za 2007r. Uważam,ze raczej okazyjna!
ogłoszenie aktualne tylko się aukcja skonczyla.. a co do ceny to chodzilo mi porownujac je do większości z allegro;) czy ktoś z okolicy mialby mozliwosc zobaczyć te auto? sam szczerze mowiac ciemna masa co do bmw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego,

 

taki przebieg nie jest przerażający. Nie popadaj paranoje, że auto musi mieć < 200 tyś.

 

Jednakże kluczowe informacje, które musisz mieć to:

 

- kiedy turbo było wymieniane? jeżeli nie było to lada chwila siądzie,

- co z dpf? był robiony?

- co z wtryskami? wedle przebiegu powinny już być po wymianie

- co z dwumasem?

- jak często były zmianiane filtry/ oleje?

 

Dalej oczywiście kwestia zawieszenia. Takie przebieg jest ok tylko auto wymaga po prostu weryfikacji serwisowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego,

 

taki przebieg nie jest przerażający. Nie popadaj paranoje, że auto musi mieć < 200 tyś.

 

Jednakże kluczowe informacje, które musisz mieć to:

 

- kiedy turbo było wymieniane? jeżeli nie było to lada chwila siądzie,

- co z dpf? był robiony?

- co z wtryskami? wedle przebiegu powinny już być po wymianie

- co z dwumasem?

- jak często były zmianiane filtry/ oleje?

 

Dalej oczywiście kwestia zawieszenia. Takie przebieg jest ok tylko auto wymaga po prostu weryfikacji serwisowej.

Co za głupoty piszesz....

turbo może spokojnie dojeździć i 300+ (sam tak miałem auto miało oryginalne nietykane turbo) tak samo jak wtryski i dwumase....

DPF fakt może wymagać wypalenia/wyczyszczenia albo po prostu ustawienia kolejnego terminu przeglądu jesli jest z nim ok.

Co to za głupie podejście że jak auto ma 260 000 to już zaraz siądzie turbo, wtryski czy dwumasa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego,

 

taki przebieg nie jest przerażający. Nie popadaj paranoje, że auto musi mieć < 200 tyś.

 

Jednakże kluczowe informacje, które musisz mieć to:

 

- kiedy turbo było wymieniane? jeżeli nie było to lada chwila siądzie,

- co z dpf? był robiony?

- co z wtryskami? wedle przebiegu powinny już być po wymianie

- co z dwumasem?

- jak często były zmianiane filtry/ oleje?

 

Dalej oczywiście kwestia zawieszenia. Takie przebieg jest ok tylko auto wymaga po prostu weryfikacji serwisowej.

Co za głupoty piszesz....

turbo może spokojnie dojeździć i 300+ (sam tak miałem auto miało oryginalne nietykane turbo) tak samo jak wtryski i dwumase....

DPF fakt może wymagać wypalenia/wyczyszczenia albo po prostu ustawienia kolejnego terminu przeglądu jesli jest z nim ok.

Co to za głupie podejście że jak auto ma 260 000 to już zaraz siądzie turbo, wtryski czy dwumasa...

 

Bo z tym trzeba sie liczyc przy takim przebiegu jesli nic nie bylo robione.Nic nie jest wieczne,tym bardziej dwumasa,wtryski czy turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to słuszne podejście. Nikt nie mówi, że to kosmiczny przebieg i że auto się będzie sypać, ale po prostu warto w tym wypadku mieć na uwadze, że te części mogą być do wymiany :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego,

 

taki przebieg nie jest przerażający. Nie popadaj paranoje, że auto musi mieć < 200 tyś.

 

Jednakże kluczowe informacje, które musisz mieć to:

 

- kiedy turbo było wymieniane? jeżeli nie było to lada chwila siądzie,

- co z dpf? był robiony?

- co z wtryskami? wedle przebiegu powinny już być po wymianie

- co z dwumasem?

- jak często były zmianiane filtry/ oleje?

 

Dalej oczywiście kwestia zawieszenia. Takie przebieg jest ok tylko auto wymaga po prostu weryfikacji serwisowej.

Co za głupoty piszesz....

turbo może spokojnie dojeździć i 300+ (sam tak miałem auto miało oryginalne nietykane turbo) tak samo jak wtryski i dwumase....

DPF fakt może wymagać wypalenia/wyczyszczenia albo po prostu ustawienia kolejnego terminu przeglądu jesli jest z nim ok.

Co to za głupie podejście że jak auto ma 260 000 to już zaraz siądzie turbo, wtryski czy dwumasa...

 

Jeżeli na jednym turbo i wtryskach masz już ponad 300k to tylko gratulować. Perfekcyjne utrzymanie? Dobry egzemplarz?

 

Napisałem o standardzie. Jak zapewne wiesz marny odsetek egzemplarzy jest w stanie tyle wytrzymać. Kolejna rzecz to to, że Niemcy mają trochę inne podejście, a auto z ogłoszenia jest sprowadzane. Niemiec widzi przebieg, kontrolkę, komputer wskazuje, że coś trzeba wymienić to on wymienia. Nie przetrzymuje. Nie jest pedantem zazwyczaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaa, i pije piwo, żre wursty, łazi w skórzanych spodenkach i bolcuje pulchne blondyny na sianie...

 

Mam tam trochę rodziny, z racji pracy też mam kontakt z Germanami i takie ich szufladkowanie "że jak mu się kontrolka zapali" to leci i robi jest lekko naiwne. Ci co lecą z kontrolką do ASO to zazwyczaj mają po prostu auta służbowe, i robią tak i w Niemczech i w Polsce i we Francji itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.