Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sporo czytałem o tym na forum. Zazwyczaj inni mają kilka dodatkowych błędów jak 480A itd. Ja mam tylko ten jeden. Inpa wyrzuca takie wartości

 

Motordrehzal 4129 obr/min

Kuhltemperatur 86 C

Raildruck ISt 1638 bar

Einspritzmenge 52mg/Hub

LuftMasse pro Zylnder 1317 mg/Hub

Ladedruck Istwert 2510 mbar

Abgasvolumenstorm im Partikelfilter 1528 m3/h

Differenzdruck uber Partikelfilter 886 mbar

Abgasgegendruck vor Partikelfilter 1959 mbar

Umbegunsdruck 1024mbar

 

Na postoju ciśnienie na wolnych 5.9 mbar, przy 2000obr ok 150mbar

 

Czy przy tym błędzie wypala się DPF? Ten błąd zawsze wyrzuca przy ok 4000obr. Auto po chipie od razu tak się nie działo.

Samochód nie osiągał temperatury roboczej. Wymieniony termostat główny jednak nie wiele się poprawiło, są skoki temp podczas jazdy. Czekam na termostat EGR.

 

Ogólnie ten błąd jest interpretowany jako bank1 sensor 1. może to czujnik?

 

Powróce do oryginalnego programu i sprawdzę co będzie. Czy ewentualnie czujnik też do wymiany?

 

Ręczne wymuszenie wypalenia bez problemu.

Opublikowano
Jeździłem z podłączonym autocomem. Błąd wyskakuje i zaraz zaczyna wypalać dpf....czyli może to kwestia czujnika? lub tego chipa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.