Skocz do zawartości

Castrol 75W90 do mostu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

170k na liczniku i przymierzam się do wymianu oleju w moście bez szpery:

Znalazłem takie 2 oleje:

http://allegro.pl/bmw-olej-przekladniowy-saf-xo-castrol-33117695240-i5150097537.html

Klasa jakości: API GL5

Specyfikacje:

MAN 342 typ S-1, ZF TE-ML 05B, 12B, 17B, 19C, Scania STO 1:0, zatwierdzony do przekładni BMW bez blokady.

 

http://allegro.pl/castrol-syntrax-longlife-75w90-saf-xo-1l-bmw-i5103337964.html

Specyfikacje:

API GL-5

Scania STO:1

MAN 342 Type S1

ZF TE-ML 05B, 12B, 17B, 19C, 21B

 

 

sory dopiero zauwazyłem że w tym dziale jest jeszcze jeden "oleje", a wyszukiwanie robiłem bezpośrednio w tym dziale.

 

Parametry identyczne. Jeden kosztuje 140zł, drugi 54zł. Czy one różnią się tylko tym, że jeden jest oryginalnym wlewanym do BMW a drugi identycznym zamiennikiem? Warto w ogóle myśleć o droższym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Ale faktycznie te z castrola są najlepsze?zobacz tu na przykład ten syntetyczny z elfa by się nie sprawdził lepiej? możecie coś doradzić?

Marka wg.uznania,ważne żeby to byl syntetyk 75W90 API GL-5.

A propos linku-nowy sposób na reklamę?

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.