Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

170k na liczniku i przymierzam się do wymianu oleju w moście bez szpery:

Znalazłem takie 2 oleje:

http://allegro.pl/bmw-olej-przekladniowy-saf-xo-castrol-33117695240-i5150097537.html

Klasa jakości: API GL5

Specyfikacje:

MAN 342 typ S-1, ZF TE-ML 05B, 12B, 17B, 19C, Scania STO 1:0, zatwierdzony do przekładni BMW bez blokady.

 

http://allegro.pl/castrol-syntrax-longlife-75w90-saf-xo-1l-bmw-i5103337964.html

Specyfikacje:

API GL-5

Scania STO:1

MAN 342 Type S1

ZF TE-ML 05B, 12B, 17B, 19C, 21B

 

 

sory dopiero zauwazyłem że w tym dziale jest jeszcze jeden "oleje", a wyszukiwanie robiłem bezpośrednio w tym dziale.

 

Parametry identyczne. Jeden kosztuje 140zł, drugi 54zł. Czy one różnią się tylko tym, że jeden jest oryginalnym wlewanym do BMW a drugi identycznym zamiennikiem? Warto w ogóle myśleć o droższym?

Opublikowano
Pewnie już wymienileś-ale spokojnie można tego Syntraxa zalewać.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Ale faktycznie te z castrola są najlepsze?zobacz tu na przykład ten syntetyczny z elfa by się nie sprawdził lepiej? możecie coś doradzić?

Marka wg.uznania,ważne żeby to byl syntetyk 75W90 API GL-5.

A propos linku-nowy sposób na reklamę?

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.