Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zacisk jest taki sam. Jarzmo jest inne. Problem jest z dostaniem jarzma pod 370mm. Miałem już ściągać z USA ale całe szczęście pojawiła się jedna jedyna aukcja od kilku miesięcy i od razu klepnąłem. Według ETK jarzmo pre LCI nie pasuje do LCI ale jest to bzdura i pasuje w 100%. Myśle, że nie powinno być problemu z zastosowaniem tego do F10


Od razu podzielę się wrażeniami z hamowania. Hamulce super, bajka. Takie jak powinny być seryjnie. Biorą od samej góry i wystarczy, że lekko położę nogę na hamulcu a auto zaczyna już porządnie hamować. Jak depnie się w opor to aż pasy bolą :D czucie hamulca jest perfekcyjne, nie ma problemów tak jak w seryjnym układzie z gumowatoscią i ciągnięciem się. Jest wyraźnie i przewidywalnie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Szacunkowe koszty:


Felgi M5 5000zł

Nowe zaciski przód 6tys

Opony przód i tył 6tyś

Jarzma przód (po znajomosci) 400zl

Jarzma tył 200zł

Klocki tył 450xl

Klocki przód 550zl

Tarcze tył 1300zł

Tarcze przód 2600zł

Hardware 350zł

Osłony błotne przód M5 500zł

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Hej, jak Ci się kolego jeździ na oponach 305/35/20? z przodu masz jaki rozmiar? Jestem na etapie kupna nowych kół i zastanawiam się nad rozmiarami :)
Opublikowano
Ogólnie auto trzyma się drogi jak głupie. Lekko spadło przyspieszenie Bp z 6.1 fabrycznego do 5.8 o ile dobrze pamietam. Z przodu były 285 i lekko za szeroko było. Teraz na zimę jest 255 przód i 285 tył i jest super. Na lato będzie tali sam setup. Poprzednie opony NOWE pojeździly rok i miały już prawie zero bieżnika a jazda była bardzo eko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.