Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze swoją BMW 320d 150 km 2002r. Objawy auto bardzo ciężko wkręca się na obroty, najgorzej jest powyżej 2000 obr. w górę. Moje podejrzenia padają na powietrze a w sumie na podciśnienie lub EGR.Zastanawia mnie też czujnik ciśnienia powietrza? Wrażenie jest takie jak by brakowało mu powietrza. Błędy jakie wykazało na kompie (uniwersalnym) to: 3F01- czujnik ciśnienia powietrza dolotowego(sygnał), 4332-uaktywnienie zaworu sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej, 4530-sterowanie ciśnienia powietrza dolotowego (mała odchyłka sterowania), 4507- recyrkulacja spalin(dezaktywacja sterowania. To co sam zrobiłem to czyszczenie EGR ( był mocno zabrudzony), czyszczenie filterków elektrozaworów sterujących egr oraz turbiną. Podpinałem nawet od innego BMW sprawny w 100% elektrozawór i nic nie pomagało. To co jest faktem to to że egr nie otwiera się w żadnym zakresie obrotów. Trudno odpalić silnik gdy odłączam dolot do egr prowadzący w sumie od turbo przez chyba człodnice i do egr. Proszę pomóżcie bo moja wiedza się już kończy.
Opublikowano

:search: :search: :search:

Temat "wałkowany" na forum tyle razy, że powinni za takie pytania banować... :duh:

:search: :search: :search:

Opublikowano
Może lepiej byś pokierował.

Sorry, nie mogłem się opanować, ale lektura takiego tematu na tym forum to zajęcie na długie zimowe wieczory... Temat wystepuje pod różnymi tytułami i zaczyna się od czyszczenia kolektora, poprzez diagnostykę zaworków turbo i egr, wymianę wężyków podciśnienia, odczytywanie poprawności dawek paliwa i powietrza itp, itd. Poszukaj postów : brak mocy, ścieżka odzyskiwania mocy itp. Nie pytaj najpierw o takie rzeczy bo bywalcy forum powiedzą omg, a domorośli pseudomechanicy wpuszczą w maliny. Jeszcze raz doradzam lekturę forum z pomocą szukajki. Zapewniam, że jest co czytać... :cool2:

Opublikowano
dodam jeszcze jeden fakt, usterka wystąpiła raz,po dwóch dniach wszystko wróciło do normy na tydzień i ponownie auto straciło moc, proszę o konkrety
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Np. tu poczytaj:

viewtopic.php?t=29414

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
wszystko ładnie i pięknie z tym że ja czyściłem te filterki o których mowa w tym linku, dodatkowo dawałem na podmianę z innej bemki elektrozawór i nic nie pomogło, więc chyba to nie to.
Opublikowano
zastanawiające jest to że usterka była znikła i pojawiła się ponownie czyli jak by coś było zapchane to raczej by nie wróciło do normy na pewien czas
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie chodziło tylko o filterki, ale o przeczytanie całego tematu, jest tam sporo informacji przy odzyskiwaniu mocy..sprawdź/przeczyść czujnik ciśnienia doładowania, jest z tyłu kolektora dolotowego (przy podszybiu).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.