Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie klocków pojawił sie problem przejawiający się nie odpuszczaniem do końca - tak to odbieram.

 

Auto mam wyczute dobrze i czuć, że po puszczeniu gazu zwalnia ciut szybciej niż wczesniej, to tego przy niskich prędkościach słychać takie "buczenie" lub popiskiwanie.

Pojechałem na poprawkę i mechanik jeszcze raz rozebrał, przeczyścił i przesmarował - było ok, przez jakieś 10-15km i problem powrócićł.

 

Oczywiście klocki h... więc zamierzam wymienić już na komplet tarcz i klocwków ATE (z tyłu na ATE wymieniłem i jest dobrze).

 

Real OEM podpowiada, żeby przy okazji wymienić sprężynę dociskową (jak rozumiem w obu dociskach), ale na allegro nie mogę tego znaleźć - są reperaturki tłoczki i prowadnice ale nie wiem czy to też trzeba wymienić i nie ma spręzyn o których pisze OEM;

 

Mogę prosić jakąś podpowiedź?

Opublikowano

Jeśli nie ma na allegro to może lepiej w ASO poszukać?

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/128747/686x484

Nr 8 na tym obrazku, nr części 34 11 6 757 253 cena 59 zł/szt.

Będąc w ASO kup od razu tarcze hamulcowe, bo gwarantuje Ci, że po paru tys. km te wspaniałe ATE się pogną i zacznie się bicie na kierownicy :) To że na tył można wrzucić ATE i nic się nie stanie, to nie znaczy że na przód się nadają. Na przednią oś tylko i wyłącznie oryginalne tarcze hamulcowe!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.