Skocz do zawartości

Problem z "3 Stopem"


mcr28

Rekomendowane odpowiedzi

witam koledzy,

 

dzisiaj zauwazylem ze nie dziala ten 3 Stop w klapie bagaznika.

czy jest on podpiety pod osobny bezpiecznik?

ostatnio jak lewa zarowka osw.tablicy rejestracyjnej sie spalila to pokazal sie blad.w tym przypadku nic nie pokazuje.

od czego najlepiej zaczac?

 

z gory wielkie dzieki

 

pozdrawiam marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Występuje jakiś problem z podgrzewaniem tylniej szyby , wyszukiwaniem sacji FM ,otwieraniem tylniej szyby (czy potrafi sie sama otworzyć)? jeżeli któryś z tych symptomów wystąpił to prawdopodobnie połamane kable w zwiasie klapy bagażnika. Po otwarciu bagażnika przy prawym zawiasie jest to wewnętrzna rynienka , tamtędy idzie kabelek od 3 światła stop .

EDIT:

Jeżeli chodzi o bezpieczniki to nie znalazłem bezpiecznika od światła stop mimo że sprawdzałem wszystkie po mojej przygodzie z kablami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie ale musze jeszcze to ogrzewanie sprawdzic.stacje fm ok,zamykanie i otwieranie szyby i klapy tez ok.nic w sumie nie zauwazylem.czy jest duzo zabawy jezeli chodzi o dostanie sie do kabelkow?

a tak w nawiasie szukanie stacji FM?czy tam tez kabel antenowy przechodzi?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przechodzi tam kabelek od wzmacniacza antenowego Diversity. Ja u siebie sprawdziłem w taki sposób ,że wykreciłem tylni prawy głosnik z podsufitki. To wystarczyło bo miałem całą wiązke zjaraną doszczętnie... Jeżeli masz pęknięty jeden kabelek i nic się więcej nie dzieje to trochę trudniej będzie to zauważyć.

 

 

 

http://www.snowspire.cz/staticke/E61-kabely.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do diagnozy może wystarczyło by tylko odkręcić "plastik" obok prawego zawiasu. I zdemontowanie 3 rynienki . powinna dać się odgiąć na bok ;]

 

 

Zanim się do tego zabierzesz sprawdz nr 41 http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=296807&stc=1&d=1318396326 . W schowku pod nogami pasażera, Obok zmieniarki (jeżeli posiedasz) :) zdjmujesz plastikową zaślepke i masz cały rząd bezpieczników. Ale wątpliwe mi się to wydaje żeby się spali bo leciały by błędy od modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak po lifcie ale w modelach przed fl te kable były tak tragicznie zamontowane ,że nie zdziwiłbym się. Teraz jescze w okresie niskich temperatur ... moim zdaniem bardzo prawdopodobne , ale zacznij od bezpiecznika, mniej zabawy :)

 

 

 

Daj znać co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jednego dnia zaczeły się problemy z tylnia szyba,otwierała się przy zwolnieniu hamulca. Przez noc aku rozładował sie doszczętnie potrafiła mrugać pojedyńczymi światłami. Okazało się ,że ta wiązka jest spalona całkowicie przez całą podsufitke boczny słupek aż do podłogi... Dziwne ,że auto sie nie zjarało bo już zaczynało brać plastiki. I też bez żadnego błędu a bezpiecznik spalił się jeden od wzmacniacza antenowego. W pozostałych kablach ciągle był prąd.

 

Zanim sie zabierzesz do naprawy wyślij mi zdjęcie rozpiski bezpieczników. (Podnosisz klape bagaznika do góry ,od spodu masz dwa uchwyty do przekręcenia , powinna opaść klapa i tam an rzepach jest rozpiska bezpieczników.) Wersje po fl chyba się różniły jeżeli chodzi o bezpieczniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.