Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Mam mały problem z moją e91 330xd. Beemka przy dynamicznym przyspieszaniu i przekroczeniu 3100obr/min delikatnie traci moc - w sposób pulsacyjny, tak ze 3 razy (przy ok 3100obr, 3500 i 3700). EGR, DPF, i turbina sprawdzone. Znalazłem tylko ten temat viewtopic.php?f=70&t=261339&hilit=spadek+mocy ale ja mam tylko minimalny spadek mocy po czy ta znów powraca i tak ze 3 razy.

Może ktoś ma pomysł co może być przyczyną?

pozdramiam

Opublikowano
Witam, Opisywany przez Ciebie problem może powodować sterownik turbiny. Pracuje w nim przekładnia ślimakowa która się wyciera i może prowadzić do chwilowego przycinania się zmiennej geometrii spalin i wtedy właśnie możesz odczuwać takie chwilowe przydławienie silnika. Nie zawsze komputer wykryje Ci błąd wskazujący na uszkodzenie nastawnika turbiny. Jakbyś miał jakieś pytania proszę o kontakt 75 641 09 85
Opublikowano
Witam, Opisywany przez Ciebie problem może powodować sterownik turbiny. Pracuje w nim przekładnia ślimakowa która się wyciera i może prowadzić do chwilowego przycinania się zmiennej geometrii spalin i wtedy właśnie możesz odczuwać takie chwilowe przydławienie silnika. Nie zawsze komputer wykryje Ci błąd wskazujący na uszkodzenie nastawnika turbiny. Jakbyś miał jakieś pytania proszę o kontakt 75 641 09 85

 

Dzięki za odpowiedź. Turbina była sprawdzana w tej firmie: http://regeneracjaturbosprezarek.pl/ poprawiono w niej właśnie sterowanie i geometrię, reszta była ok i nie wymagała regeneracji... Po tym zabiegu objawy się pomniejszyły ale nie znikły całkowicie, czy to Twoim zdaniem może oznaczać, że niewłaściwie wykonali zadanie?

pozdrawiam

Dawid

Opublikowano
Z tego co widzę, firma jest dobrze wyposażona i wydaje mi się, że właściwie wykonali swoje zadanie. Nie wiem, czy zaglądali do sterownika. Możliwe jest, że przekładnia w sterowniku uległa uszkodzeniu ( z czasem ona się wyciera, powstają wtedy luzy na zębatkach i może to prowadzić do dławienia samochodu i chwilowego spadku mocy). Jeśli chcesz możesz wysłać do mnie sterownik, sprawdzę go na testerze i jeśli jest uszkodzony, zainstaluje tam nowe przekładnie i może wtedy problem ustanie. Pozdrawiam serdecznie
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A jaki miałeś przebieg w aucie? Czy termostaty u Ciebie są w porządku bo jeśli nie to problem z zapchanym DPF-em powróci :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A jaki miałeś przebieg w aucie? Czy termostaty u Ciebie są w porządku bo jeśli nie to problem z zapchanym DPF-em powróci :(

Przebieg niecałe 200 000km, winna była mapa, ktoś wcześniej grzebał i źle ustawił lambdę...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.