Skocz do zawartości

E46 2.0d 150km Demontaż rozrusznika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dopadła mnie klątwa rozrusznika :) trzeba regenerować elektrycznie.

I teraz mam pytanie....czy żeby wymontować rozrusznik w E46 2.0D 150KM trzeba odkręcać kolektor ssący ?

Czy można go wyjąć dołem po odkręceniu trzech śrub ? Mechanik chce rozkręcić połowę silnika ale czy tak trzeba ? Nie można wyjąć w tym modelu rozrusznika dołem po odkręceniu osłon ?

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedz :)

Jednak idzie wyjąć od spodu....a mechanik się upiera że trzeba kolektor ssący odkręcać bo od dołu nie idzie się dostać.

 

.................................................................................................................................................

A więc nie jest tak wesoło jak tutaj piszą.....byłem i widziałem, faktycznie mechanik miał rację.

Od dołu w tym silniku nie można wyciągnąć rozrusznika ! dosłownie 1-1.5 cm luzu i nie ma możliwości lekkiego obrotu i skierowania rozrusznika w dół. Nie wspomnę już o odkręceniu trzech śrub.....bo to jedynie na wyczucie i jedna nie wychodzi całkowicie.

 

Dopiero po odkręceniu kolektora dolotowego idzie w miarę to odkręcić i wyciągnąć.

Jednym słowem TRAGEDIA....... ponad dwie godziny dłubania w ciasnocie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.