Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. mam taki problem, dzisiaj przy odpaleniu auta zauważyłem zę silnik strasznie faluje na obrotach od 600-1100 obr. a powinien mieć ok 1100 cały czas, bo na ssaniu a tu takie falowanie, i od razu po zapaleniu auta kontrolka od oleju zaczeła mrugać na kilka sek. juz kilka razy zauważyłem ze po odpaleniu kontrolka zaczeła mrugać ale to tylko na zimnym silniku. podczas jazdy nie pali się kontrolka od oleju no i przy zapalaniu auta jest takie hrr.. przez 2 sek ale to częste przy n42. i jest jeszcze jedna dziwna spawa bo jak się zgasi auto, i chce się je ponownie uruchomić to nie ma kontrolki od oleju;D i bądź tu mądry.. co może być przyczyną tego całego cyrku?:) z góry dziękuje za odp. pozdrawiam:)
Opublikowano
Ciśnienie oleju do sprawdzenia od razu. Jeśli chodzi o zaworek to akurat w przypadku o którym czytałem, kawałek połamanego plastikowego ślizgu rozrządu zablokował zaworek. Trzeba było zrzucić miskę (co w N42 jest przej....e) i ten kawałek plastiku wyjąć. Dodatkowo wymiana połamanych ślizgów.
Opublikowano
ale czemu po odpaleniu na zimnym silniku tak obroty falują od 600-1000 obr. auto jest na ssaniu to powinno być 1000 obr/m a tutaj takie falowanie, co może być przyczyną tego falowania?
Opublikowano
To jest n42, tam wszystko ma wpływ, szczelnosc dolotu, odma, przeplywka, nawet zbyt male cisnienie oleju przez co vanos nie moze byc wlasciwie wysterowany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.