Skocz do zawartości

skrzynia e65 745i


darickshinpo

Rekomendowane odpowiedzi

witam ,mam 7emke od ponad roku 745i 2002 rocznik ,zrobilem nia przez rok czasu okolo 60 000 km ,w tej chwili ma 300t.najechane ,w samochodzie nic zlego sie nie dzialo ,olej wymianiany co 10t ,wymienilem takze tarcze i klocki przod oraz wstawilem nowe amortyzatory edc poniewqaz jeden byl juz dobity . nagle pojawil sie problem okzalo sie ze padl alternator w servisie chcieli 1000euro wiec zrobilem regeneracje za 1600zeta i niby wszystko bylo ok . w tej chwili pojawil sie problem niby skrzynia ale mialem juz auta w ktorych naprawialem automat i podczas gdy szwankowaly to albo przeciagaly biegi albo przezucaly az calym samochodem trzeslo lub poprostu nie chcialo auto ruszyc. w 7emce dzieje sie cos dziwnego moge jezdzic dwa ,trzy dni i nic az ktoregos dnia wyjezdzam zrobie 100-200km i podczas jazdy w ruchu miejskim dojezdzam do skrzyzowania i wlacza sie na czerwono zebatka z wykrzyknikiem na kompie napis transmission failure i jade chyba na 4ce nie moge wbic zadnego biegu jak juz sie zatrzymam to nie rusze ani do przodu ani do tylu gdy wbijam d lub r samo przezuca sie na neutral ,czasami gdy dodam gazu auto jedzie a pokazuje neutral (ledwo jedzie) i terz najwazniejsze zamykam auto ,przychodze za dwie -3 godziny lub np.na drugi dzien i auto jezdzi ,zadnych bledow nic sie nie dzieje .wymienilem aku na nowy ladowanie 14,4 ale nie sprawdzalem podczas wystapienia owego bledu ,czy moze to miec cos wspolnego z regeneracja alternatora ??? wogole o co tu chodzi ,mogw siasc ,jezdzic i bedzie ok ale strach sie zapuszczac gdzies dalej zeby nie utknac na jakiejs krzyzowce w miescie .poradzcie cos jesli mozecie :?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Może mieć cos wspólnego z regulatorem napięcia w alternatorze, nie oryginalny lub uszkodzony regulator powoduje blędy w różnych modułach. Możesz spróbować sie dowiedzieć jak wygladała regeneracja i czy regulator został wymieniony i na jaki. Tutaj ważne jest dokładny symbol, nie tylko marka i to że tak samo wygląda.

 

--

Pozdr.

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie jest tak łatwo, bo z tego co wiem różne były alternatory w 745, na początek muszisz ustalić jaki masz alternator, a potem probować ustalić to z katalogów Valeo. Jeżeli byłby to Valeo 180A chłodzony powietrzem taki jak w 750 to miałbym symbol.

 

--

Pozdr.

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny czy mierzenie napięc bo chyba to będzie robione to to o co tutaj chodzi. Regulator oprocz spraw związanych z prądem ma jakaś szynę komunikacji przez którą kumputer się z nim kumunikuje, jeżeli nie jest to prawidlowy regulator napięcia mogą być ok, ale brak komunikacji bedzie powodował błędy w różnych modułach.

 

--

Pozdr.

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komputer pokazal nastepujacy blad : 507B -czujnik pozycji park niewlasciwy , moze ktos wie co z tym fantem dalej zrobic ,oczywiscie moge wrzucic auto na lawate i wyslac do teomotors do Poznania zaplacic 4 tys.lub ciut wiecej i skrzynia bedzie ok ,ale moze to byc jakas prostsza do zrobienia sprawa ,wczesniej nie bylo zadnych objawow aby skrzynie cos bolalo .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.