Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem.

Otóż alternator mi nie ładował, tak więc kupiłem drugi z używanego samochodu. Lecz to nic nie zmieniło.Nowy alternator nadal nie ładuje. Poczytałem trochę na ten temat, i sprawdziłem konektor, który leci do alternatora (lampka kontrolna + z stacyjki). I wynika, że przewód z lampki daje przy uruchomieniu napięcie 12v, ale drugi styk nic nie daje (na mierniku jest 0V)

 

Ma ktoś może jakiś schemat alternatora, by się dowiedzieć jakie powinno być napięcie na tych stykach, lub schemat stacyjki - bo mam przeczucie że to właśnie stacyjka jest głównym winowajcą, bo ostatnio mi się zablokowała... A teraz może nie dawać napięcia do alternatora.

 

Na chwilę obecną tak to wygląda u mnie:

http://i.imgur.com/sllYE83.png

 

Kiedy 15'stka dostaje napięcie? Po uruchomieniu silnika jest ono cały czas, czy tylko jest inpuls, po przekręceniu stacyjki?

Opublikowano

Jako to że udało mi się usterkę zlikwidować, to podaję rozwizanie.

 

W 15'sce powinno leciec napięcie. U mnie był bezpiecznik padnięty, bo poprzedni właściciel zamiast 10A dał 5A.

Przez ten bezpiecznik 2 dni zmarnowane, i nie potrzebnie kupiony 2 alternator. Bo pierwsza rzecz co przyszła na myśl to że szczotki z alternatora poszły. No ale... następnym razem warto sprawdzić wszystkie bezpieczniki, a nie opierać się na rozpisce z internetu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.